Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 25. februar 2008 #1 Skrevet 25. februar 2008 jeg merker allerede nå at det er mye mer aktivitet her, å det er kjempe bra. Nå er fakrisk alle innlegg besvart, å det er sjeldnt nå til dags. Stå på videre, tror dette kan bli ett fantastisk forum dersom vi står på videre, da kommer det nok flere aktive medlemmer her også
jåsjenta Skrevet 25. februar 2008 #2 Skrevet 25. februar 2008 Ja,jeg synes det er kjempeflott at det endelig blir litt mer aktivitet her. Da vet man liksom hvor man skal gå for å få svar fra de som kanskje har vært gjennom det samme:)
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 25. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. februar 2008 ja, å det er mye kjekkere å legge inn innlegg når man vet at man faktisk får svar;)
rampejenta - ny spire Skrevet 25. februar 2008 #6 Skrevet 25. februar 2008 helt enig med deg.. de verste som fins er å spørre om noe man lurer på, og aldri få svar.. inne på bli gravid føler jeg at man jeg aldri får svar.. ikke kul nok jeg der liksom... hehe.. nei greit å få en plass der man kan få litt seriøse svar og der folk forstår en..
Marihønemamma til prinsesse Skrevet 25. februar 2008 #7 Skrevet 25. februar 2008 Rampejenta, jeg er så enig, så enig!! Jeg pleier å passe inn ganske lett, men følte meg ikke kul nok på bligravid, hahaha, tenk at du skrev akkurat det jeg tenkte!! Jeg er veldig fornøyd her inne, føler meg veldig hjemme, og gjør mitt beste for å være aktiv. He he, bare dere ikke blir lei tilslutt.....men forhåpentligvis skal vi inn på gravide slitere i rad og rekke!!
Marihønemamma til prinsesse Skrevet 25. februar 2008 #8 Skrevet 25. februar 2008 Noen må hjelpe meg å skifte nick, for det er langt over 8 pp.......
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 25. februar 2008 Forfatter #9 Skrevet 25. februar 2008 Du må sende mail til moderator, lurer på om adressen er : [email protected] Si at du ikke kommer dg inn på din side, da fikser de det
Lillekatt2ivf:-( Skrevet 26. februar 2008 #10 Skrevet 26. februar 2008 Jeg sendte til dem i går og min egen side funker ikke.. dårlig sørvis:-p
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 26. februar 2008 Forfatter #11 Skrevet 26. februar 2008 hos meg fiksa de det samme dagen
rampejenta - ny spire Skrevet 26. februar 2008 #12 Skrevet 26. februar 2008 tror det tok ett par dager før dem fiksa min side men etterpå har det ikke vert noe trøbbel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå