Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som gir tran når babyen er naken: Dere gjør det på stellebordet? (Gir vel heller tran når babyen er naken likevel, enn å kle av når den skal ha tran?). Gir dere i så fall når babyen ligger på ryggen? Er ikke det litt ekkelt da? Jeg liker best å gi når hun sitter i vippestolen, sånn at hun kan kontrollere svelgingen..

Og når det først har blitt tranflekker. Vaske med zalo?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gir tran da gutten min sitter i vippestolen. Så har jeg masse papir under haken hans. Jeg har ikke fått tran flekker på klærne.

Skrevet

jeg bruker også masse papir, men hun vrir seg fra side til side og tranen renner fra haken og ned på siden.. uansett!

Skrevet

Vi har begynt å gi tran sammen med maten nå, og det går helt fint uten flekker. Men om det er et problem hos dere kan vel d-vitamin dråper være tingen?

Skrevet

...vanskelig å unngå disse flekkene, når de har kommet: bruk gallesåpe eller sitronsåpe.

Skrevet

hmm.. hvor mange hender har du egentlig? Eller du har kanskje et barn som sitter? Jeg må jo ha en arm til å holde babyen, en til å holde skeia, og en til å helle tran på skeia.. Eller evt gi fra sprøyte, men det har jeg aldri fått til. Den er kanskje litt "hard", så alt kommer på en gang..

Skrevet

Jeg gir tran når han er på stellebordet, før han bades. Jeg holder da hodet hans opp en med hånd og gir tran med den andre. Det går veldig greit. Også bruker jeg våtservietter til å vaske med. Da lukter det ikke så tran etterpå... hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...