Gå til innhold

Hva med å la han sove i senga si på dagen også?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hittil har pjokken sovet i vognbagen sin på dagtid og i sprinkelseng på natten. Nå begynner bagen å bli liten og vi bytter til sportsvogn snart. Men hvor skal han sove på dagen når vi er hjemme nå? Vi bor i blokk og kan ikke ta med hele vogna opp. Kan han ligge i senga si? Jeg har villet skille på natt/dag slik at seng=natt, men det gjør kanskje ikke noe nå når han har blitt 5 mnd snart?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hos oss har det gått helt fint å ta formiddagsluren i senga, begynte med det da gutten var 4 mnd. Passer bare på at gardinene er fratrekt på dagtid slik at lyset i rommet avgjør om det er dag eller natt

Skrevet

mathias har sovet i senga si på dagen siden han var 2 mnd.. har gått kjempe fint. han er snart 7 mnd. før det lå han i vogge. han skiller mellom dag og natt uansett. sover lenge på natta og bare 30 min på dagen..

Skrevet

Så bra. Da satser vi nok på det. Han har sovet hele natta fra han var 5 uker, så han skiller jo godt på natt/dag allerede så da blir det sikkert ikke noe problem. Fint tips å slippe sola inn på dagen :)

HI

Skrevet

min har logge i senga si både på dag å natt siden han ble født. hadde vognbagen oppi senga di 2-3 første mnd da siden senga var så stor.men d har gått kjempe fint d:)

Skrevet

Begge mine har sovet i sengen sin både på dag- og nattestid fra de ble født. Ikke noe problem. Pass bare på at du har kveldsritualer (bading, bytting til pysj psv) som markerer natt.

Skrevet

Jeg var også bekymret for det samme, men vi prövde når han var 5 mnd å legge han i senga på dagtid oxo. Gikk kjempebra! Nå har han sovet der på dagtid i nesten 2 mnd.

Han sover bedre da det er roligere på soverommet.

Når det er natta bruker jeg å sette på nattlyset slik at han vet forskjell på natt og dag. Om dagen er det lyst på rommet..

Skrevet

hos oss er ikke det noe broblem. har gjort det fra fødselen av. først vugga, så sprinkelsenga

Skrevet

det går sikkert kjempe bra det, her ligger tulla i vognen den første luren for da går jeg tur, når hun skal legges igjen kl.14.30 så legges hun i senga, har ligget i den på dagen siden hun var 2mnd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...