Anonym bruker Skrevet 25. februar 2008 #1 Skrevet 25. februar 2008 Hittil har pjokken sovet i vognbagen sin på dagtid og i sprinkelseng på natten. Nå begynner bagen å bli liten og vi bytter til sportsvogn snart. Men hvor skal han sove på dagen når vi er hjemme nå? Vi bor i blokk og kan ikke ta med hele vogna opp. Kan han ligge i senga si? Jeg har villet skille på natt/dag slik at seng=natt, men det gjør kanskje ikke noe nå når han har blitt 5 mnd snart?
Tuffy Skrevet 25. februar 2008 #2 Skrevet 25. februar 2008 Hos oss har det gått helt fint å ta formiddagsluren i senga, begynte med det da gutten var 4 mnd. Passer bare på at gardinene er fratrekt på dagtid slik at lyset i rommet avgjør om det er dag eller natt
Gjest Skrevet 25. februar 2008 #3 Skrevet 25. februar 2008 mathias har sovet i senga si på dagen siden han var 2 mnd.. har gått kjempe fint. han er snart 7 mnd. før det lå han i vogge. han skiller mellom dag og natt uansett. sover lenge på natta og bare 30 min på dagen..
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2008 #4 Skrevet 25. februar 2008 Så bra. Da satser vi nok på det. Han har sovet hele natta fra han var 5 uker, så han skiller jo godt på natt/dag allerede så da blir det sikkert ikke noe problem. Fint tips å slippe sola inn på dagen HI
fox`y Skrevet 25. februar 2008 #5 Skrevet 25. februar 2008 min har logge i senga si både på dag å natt siden han ble født. hadde vognbagen oppi senga di 2-3 første mnd da siden senga var så stor.men d har gått kjempe fint d:)
aanonym Skrevet 25. februar 2008 #6 Skrevet 25. februar 2008 Begge mine har sovet i sengen sin både på dag- og nattestid fra de ble født. Ikke noe problem. Pass bare på at du har kveldsritualer (bading, bytting til pysj psv) som markerer natt.
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2008 #7 Skrevet 25. februar 2008 Jeg var også bekymret for det samme, men vi prövde når han var 5 mnd å legge han i senga på dagtid oxo. Gikk kjempebra! Nå har han sovet der på dagtid i nesten 2 mnd. Han sover bedre da det er roligere på soverommet. Når det er natta bruker jeg å sette på nattlyset slik at han vet forskjell på natt og dag. Om dagen er det lyst på rommet..
Sørland-snuppa Skrevet 25. februar 2008 #8 Skrevet 25. februar 2008 hos oss er ikke det noe broblem. har gjort det fra fødselen av. først vugga, så sprinkelsenga
Mamma til snart 4 Skrevet 25. februar 2008 #9 Skrevet 25. februar 2008 det går sikkert kjempe bra det, her ligger tulla i vognen den første luren for da går jeg tur, når hun skal legges igjen kl.14.30 så legges hun i senga, har ligget i den på dagen siden hun var 2mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå