Gå til innhold

Har alle på finn priset vognene sine for høyt eller?

Anbefalte innlegg

Virker slik. Når jeg skulle legge ut vognen vår for salg så jeg på hva andre skulle ha for sine, syns de fleste vogner var priset litt høyt jeg (ikke bare lik den vi selger, men alle generelt). Virker som folk tar utganspunktet i hva de betalte for vognen når de kjøpte den, men de må jo heller se på hva den i dag koster ny i butikk.

Enkelte skal jo ha flere tusen (et eksempel er en som skal ha 2500 kr) for stygge loppis vogner som hadde gått for langt under 1000 lappen på fretex.

Fortsetter under...

Enig med HI. Men husk det er jo lov å prute da. Men forsto jeg deg rett så har du en å selge. Legg den ut litt billigere enn andreså får du solgt den raskt tenker jeg. Skriv også gi bud eller noe sånt. Det gjorde jeg med noe jeg skulle selge og det tok ikke lang tid å få solgt.

Synes det varierer veldig. Men mange er nok litt vel optimistiske. Som f.eks å få 2500-3000 for ei simo fra forrige århundre... (98-99) Ser mange jukser på årsmodeller også. Jeg har hengt med en stund da jeg venter nr 3 og ser flere som selger vogner som de oppgir er flere år yngre enn virkeligheten.

merker også at mange sier det er en 06 mod når det f.eks er en 2004 mod..

godt og vite at de vet hva de selger. og mange tror jo at de får det samme som de ga for den selv..

og så skjønner jeg ikke hvorfor f.eks emmaljungavognene er så høy i pris? selv om de er brukt.. 3-4000 for ei 4-5 års gammel vogn..

Annonse

Er enig med allegodetingertre, har solgt mange vogner der og alltid fått den prisen jeg ønsket, vognene min har aldri ligget mer enn en uke, som oftest har de blitt solgt etter 1-2dager med flere henvendelser. Syns heller at det er de som selger velbrukte vogner som har satt høy/feil pris..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...