Gå til innhold

Da er det bare et par dager til amminga er over for godt.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ammet i litt over 7 år av mitt liv,fordelt på 6 barn.

Men nå er det slutt. Jeg reiser bort i 2 uker, og da må småen på 28 mnd skjønne at det er slutt på "kosen" hans.

Jeg har prøvd ved et par anledninger, men det var ingen suksess, så siden jeg skulle reise bort, har jeg drøyd det til nå. Det har ikke vært store problemet med å amme et "større" barn,men omverdenen har hatt litt problemer med det, har jeg opplevd. Ammet ikke offentlig, men det er jo sånt som kommer for dagen innen familien,iallefall. Og folk har sterke meninger om det, men dette her var mellom meg og barnet mitt. Ikke meg og den øvrige familien, eller venner.

Jeg både gruer og gleder meg. Håper han klarer seg fint med pappan sin mens jeg er langt borte, og at det går helt fint på natta.

En epoke er over snart, og det føles rart.

Må det bare gå helt fint! =o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hjelpe meg. Skal si du er flink. Må bare drite i hva folk rundt deg mener, selv om det er familie og venner det er snakk om. Du gjør det som er best for barnet ditt, akkurat som de fleste av oss andre gjør. Skulle håpt at jeg kunne ammet så lenge, men neida... Snuppa mi nekter å ta puppen hun, og jeg har pumpa meg i 3 1/2 mnd. nå, men orker ikke mer... så nå får hun bare mme :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...