Gå til innhold

Hvor mye hadde du vært villig til å betale for meg som dagmamma TRE 8 timersdager i uken? Jeg har pedagogisk utdanning og barn selv.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Barnet får mat her, men må ha med bleier. Bor i Oslo Vest

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan ikke ta mer i mnd enn kontantsøtten er på....

den er på 3340kr

Tar du mer enn det tar de ungen i barnehage istedenfor...da blir det ikke lønnsomt for de som skal ha barn hos deg...

Hilsen dagmamma

Skrevet

Jeg glemt forrsten å skrive at når jeg har 8 timers dag tar jeg 250kr dagen.

kort dag 5-6 timer tar jeg 230 kr dagen

15 kr dagen mat

Hilsen dagmamma

Skrevet

Takk for svar dagmamma :)

De har ikke fått barnehageplass fordi det ikke er full barnehagedekning her vi bor. Synes det er lite med bare kontantstøtten, tenkte minst 4000.

Hi

Skrevet

I Oslo kan du ta svin for plassen og ihvertfall med pedagogikken på plass i tillegg!

Og den dagmamma som har svart deg her jobber vel svart da, for i tillegg til kontantstøtten får man jo fradraget på skatten og det utgjør enda noen kroner. Så faktisk TJENER foreldrene penger på å bruke henne. Sikkert fint for foreldra asså...

Utover det, 5000 hvitt i Oslo er ingen foraktelig pris for 3 dager. Det er mye penger og jeg ville riktignok diskutert prisen med den som du evt skal ha barna til slik at du ikke skremmer dem vekk heller. Sjekk forøvrig Finn og dagmammadebatten her, og spør hva de som har dagmamma i Oslo betaler. Så får du en pekepinn...

Skrevet

Tja, 4000-4500 har jeg hørt er vanlig svart. Mer hvis du er hvit. Og sselvfølgelig kan du at mer enn kontantstøtten er på! Hva har det med saken å gjøre dagmamma? En dagmamma til 5000- 3300= dvs 1700 for foreldrene! Mens barnehageplass koster 2500, og da får man ingenting i støtte..

Skrevet

Det skulle stå "selvfølgelig kan du ta mer enn kontantstøtten er på"..

Litt sent her gitt!

Skrevet

Men tar du mer enn 5800,- så blir det billigere å ha barnet i barnehagen ja...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...