Gå til innhold

Hmmm, tror jeg har fått vann i kneet, noen som vet hva de gjør med det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hmmm, skikkelig irriterende

Skrevet

Tømmer det om det er en del der

Skrevet

Herlig:( Hvordan gjør de det da? Er det vondt?

Skrevet

Noen ganger forsvinner vannet av seg selv, men gjør det ikke det, tømmer de det med en sprøyte. Stkker nål inn og trekker ut væske.

Ikke spess vondt, kjenner stikket, men det er alt

Skrevet

De tømmer det ja, med en sprøyte.. Jeg hadde vann i knee, var hos lege, så spurte han meg om jeg ville tømme det eller la det gå over av seg selv. Jeg har sprøyteskrekk så jeg gikk heller med det i rundt en uke etter legebesøket, så var det borte:)

Skrevet

Det tappes. Og det er ikke så godt at det gjør noe. Hvertfall hvis du er sånn som meg, som er allergisk mot lokalbedøvelse...:/

Fikk tappet mitt høyre kne i oktober. Det var så mye væske i det at når sprøyten var full, så fortsatte det å renne ut og nedover benken... Mmmm... nå har jeg vann i mitt venstre kne og innbiller meg fortsatt at hvis jeg ignorerer det, så går det bort.

Skrevet

Er det helt ufarlig?

Skrevet

Definer nærmere hva du mener. Væske i kneet? Allergi mot lokalbedøvelse? Tapping?

Skrevet

Væsken...

Skrevet

Jeg har hypermobile ledd så vrir kneet mitt ut av ledd støtt og stadig desverre. Syklig vondt og det blir ofte vannansamling etterpå. Jeg har fått beskjed om at jeg kan tappe det ut, noe jeg gjorde det en gang og aldri mer. Eller jeg kunne gå med det til dte gikk over. Blir det veldig stor vannansamling så mente de det var best å tappet ut så ikke vev ble skadet men jeg gjorde det bare en gang. Syns det var grusomt vondt.

Skrevet

Herlig, dette kan bli spennende. Skal ringe legen i morgen... Sukk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...