Gå til innhold

2 og en halv uke siden fødsel, savner sex med mannen min allerede!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og det har jeg gjort i en ukes tid nå. Vet at man helst skal vente i 6 uker, men jeg tror ikke jeg kommer til å klare å vente så lenge... andre i samme situasjon og/eller med erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn var det her også:) Det med å vente i 6 uker har de gått bort i fra, man skal gjøre det når man er klar for det selv. Fikk hvertfall jeg beskjed om. Men viktig med kondom hvertfall de 6 første ukene, om ikke ennå lenger, for å unngå infeksjoner. Pga ting og tang i svangerskapet, kunne vi ikke ha sex de siste 6mnd. Skikkelig vanskelig, når lysta var der fra begge parter. Så når ungen var ute, på overtid, var jeg klar med en gang, hehehe. Pga blødninger og sånn venta vi litt, men. Vi prøvde etter 2,5uke tror jeg, men da gjorde det så vondt, så vi venta litt til. Hvis ikke det hadde gjort vondt (som jo er naturlig, med tanke på hva kroppen har vært gjennom) så hadde vi nok bare fortsatt vi. Men hvis dere har lyst nå, så er det bare til å prøve. Gjør det for vondt, så vent litt til. Hvis ikke, så bare nyt det. Jeg slapp hvertfall å gå og grue meg i mange måneder til sex igjen, fordi vi hadde det så fort. Lykke til!

Skrevet

hei.. hadde det på samme måte jeg:) vi hadde vel sex etter ca 4 uker, smørte på med glidekrem og tok det sakte og rolig,slik at jeg fikk følt etter hva som evnt. gjorde vondt.. men det gikk overraskende bra, på forhånd hadde vi prøvd med finger og slikt, for å sjekke att "kysten var klar" :) så så lenge du vil er det bare å prøve seg frem:) skjønner att du lengter he he

lykke til;)

Skrevet

Hei. Første anonym her igjen. Som anonym nr 2 sier, det er veldig viktig med glidekrem! Slimhinnene er absolutt ikke de samme etter en fødsel. Fikk beskjed av min gynokolog at så lenge man ammer kan man føle seg mer eller mindre tørr. Så husk på glidemiddel, ellers kan det bli en smertefull opplevelse..

Skrevet

Hei! Allerede 3 dager etter fødsel var jeg så klar, men sambo turte ikke:P Den pingla.

Men 13 dager etter fødsel hadde vi sex, og det gikk kjempe fint. Trengte ikke glidemiddel, men det er sikkert kjekt å ha..

Jeg tror det viktisge er at du er sikker på at du VIL!

Skrevet

Vi hadde sex ca 14 dager etter at tuppa ble født (og jeg ble sydd en del etter fødselen=)) Brukte lang tid på å kose oss med hverandre, og tok det veldig rolig de første gangene. Vi trengte ikke noe ekstra glidemiddel, men ville hatt det for hånden just in case!

Husk kondom på grunn av infeksjonsfaren, så er det bare å prøve seg frem!

Lykke til, og nyt det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...