Trebarnsmamma30 Skrevet 24. februar 2008 #1 Skrevet 24. februar 2008 Så en annonse på finn.no ser dere...
Gjest Skrevet 24. februar 2008 #2 Skrevet 24. februar 2008 I Suldal kommune... Det ligger forøvrig kart på Finn...
hit og dit Skrevet 24. februar 2008 #3 Skrevet 24. februar 2008 Er du godt kjent i Rogaland? Her er forklaringa fra sambo, men den funker bare for lokalkjente (eg henger ikkje med her): Når du står på Ombo og ser nordover så ser du på foldøy, denne kan du se over (lavt terreng) og da ser du Hebnes. Ellers så kan du sei det slik at den ligg på Ropeid halvøya, Suldal kommune (personlig kommentar: langt i gokk) Suldal er ein stor dal, ungkarsfestivalen er holdt der, men det er eit stykke ifra. Vestlendinger har iallefall høyrt om denne sjarmerande festivalen. kremt kremt Det er nesten 1 time og 40 min fra Haugesund, fra Sand er det eit kvarter med ferje og så ein halv times kjøring.
Trebarnsmamma30 Skrevet 24. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 24. februar 2008 Hørt om ungkarsfestivalen ja:) Var et godt stykke fra her vi bor det desverre.. har egentlig ikke peiling på hvor det er:) Men takk for svar.
hit og dit Skrevet 24. februar 2008 #5 Skrevet 24. februar 2008 Det ligger ved Sand som visstnok har bystatus. Spør du meg derimot så kjem du ikkje lenger vekk fra sivilisasjonen enn inn der Fin plass då, ypperlig for hytter.
Trebarnsmamma30 Skrevet 24. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 24. februar 2008 Mannen var nettopp i Sand faktisk i forbindelse med jobb, langt inni ødemarka sa han:) Men sikkert fint der, ferieplass kalte han det:)
Sololight Skrevet 24. februar 2008 #7 Skrevet 24. februar 2008 Hebnes ligger i Suldal kommune, men kommunesenteret er Sand. Vil dere ha hytte eller hus på Hebnes? ...å bo der passer nok for spesielt interesserte, mens hytte der er kjempefint:-)
Trebarnsmamma30 Skrevet 24. februar 2008 Forfatter #8 Skrevet 24. februar 2008 Nei, jeg så bare noen møbler som var til salgs som jeg kunne tenke meg.. og lurte på hvor langt det var å kjøre dit:) Men var visst litt for langt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå