Anonym bruker Skrevet 24. februar 2008 #1 Skrevet 24. februar 2008 Er det flere som har opplevd at babyen sin har rullet så tidlig? Han rullet første gang da han var ca 2 uker, og nå har han rullet rundt 3 ganger på to dager...
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2008 #2 Skrevet 24. februar 2008 Vår første rullet fra mage til rygg da han var fire uker, men var nok heller tyngdekrafta som vippet ham rundt heller enn viljen
Audacious Angel Skrevet 24. februar 2008 #3 Skrevet 24. februar 2008 Mine har og falt for tyngdekraften når de var så små.
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2008 #4 Skrevet 24. februar 2008 Fra mage til rygg ruller de fort bare pga flaks... dette har ikke noe med hva de gjør bevisst... Min første som var 5 uker prematur rullet også første gang da han var 8 uker.. men det var absolutt ikke bevisst første gangen.. men etter å ha hatt to barn så er det vanskelig å si når det er bevisst første gangen den veien... men når de ruller fra rygg til mage så kan de å rulle... og det må du nok vente litt lengre før de gjør...
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2008 #5 Skrevet 25. februar 2008 Det er fra rygg til mage han ruller!!
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2008 #7 Skrevet 25. februar 2008 Fra rygg til mage? Det tror ikke jeg noe på. Det er ikke vanlig i det hele tatt.
Lille my <3 1+1 <3 Skrevet 25. februar 2008 #8 Skrevet 25. februar 2008 Om det er sant, har du iallefall en vidunderunge...
tosøtesmåttiser Skrevet 25. februar 2008 #9 Skrevet 25. februar 2008 mest sannsynlig tipper han. det finner du ut av om han stopper med dette og etterhvert får en mer kontrollert måte å gjøre det på. han ruller fra rygg til mage når han ender opp med å støtte seg på begge armer, ikke at han ligger på den ene skulderen sånn halveis på magen
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2008 #10 Skrevet 25. februar 2008 Jeg tror heller ikke at han vet hva han holder på med! Men han ruller ihvertfall...var hos HS idag, og hun sa han var uvanlig sterk, så kanskje det er en liten supermann..!? Uansett, det er jo gøy da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå