Gå til innhold

Hvor har dere dåpsgavene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Med fare for å bli stemplet som dum, ute av stand til å tenke selv osv; hvor har dere dåpsgavene som den lille har fått? Tenker da på skrin til dåpsattest, sølvsparebøsser, små skrin til hårlokker osv? Har dere dette kanskje som pynt i stua eller står det på barneromet? Er bare litt nysgjerrig, føler nemlig at stua har all den "pynten" den trenger fra før av. (litt minimalistiske av oss)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snuppa fikk sparebøsse og lite smykkeskrin og de stod på kommoden på rommet hennes til hun klarte å få tak i de, da ble de den flytett inn i stua. Fikk ramme til bilde også det har stått i stua hele tiden.

sølvtøyet ble tatt i bruk og lagt i kjkkenskuffen når hun ble stor nok til å spise med det.

Skrevet

Ehh..alt ligger i eskene i en pose fortsatt.. :-o

og dåpen var i sept..

venter til vi flytter i ny leil og hun får eget rom, og vi generelt mer plass.. hehe ;))

Skrevet

Mesteparten står på kommoden på rommet hans. Sparebøsser, bøker, lydbøker, dvd etc. Brukstingene (bestikk, servise) er på kjøkkenet og i bruk (ikke alt, men vil jo bli brukt mer og mer... Til nå er det jo bare bollene og småskjeene som er i bruk...). Bilderamma har vi ikke fått noe bilde i enda, men skal nok opp på veggen i stua etter hvert;)

Skrevet

Vi har en skjenk i stua som er dedikert til lillegutt. Er minimalistiske vi også, men akkurat dette syns jeg ble kjempefint!

Oppå skjenken har jeg satt: dåpslyset, fire sølvrammer med bilder av lillegutt, sparebøssa, 'mine første tenner'-eska, og diktboka som gudmora skrev til han. Også en plante. Ser ganske helhetlig ut når alt er samlet sånn :)

Har selvfølgelig flere gaver, som sølvtøy og smykker, som ligger i skuffer.

Skrevet

Vi har en hylle(som står i stil med resten av veggpynten og det som er i rommet) på veggen i stua hvor vi har satt opp dåpsgavene til vesla. Dåpsattestholder, smykkeskrin, sølvkoppen og ramme med bilde i og dåp"tallerken" henger på veggen ved siden av!

Det ble kjempe fint synes vi:):)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...