Gå til innhold

praktisk barnebord og stoler..hvor fås kjøpt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har to tette jenter på 2 og 3.5 år. Flyttet inn på samme rom nylig. Og jeg jobber med å finne barnebord(gjerne rundt), eller i hvert fall sånn at 3, kanskje 4 barn kan få plass rundt bordet. Med stoler til. Hvor barn kan tegne og pusle med sitt. Synes Ikea-variantene virker så lite og puslete. Har dere noen tips hvor man kan kjøpe det i Oslo-omegn? Nettbutikk med rimelige barnemøbler? Trenger ikke være så fancy møbler. Enkle og praktiske.

Fortsetter under...

Skrevet

Vi fikk Ole Brum bord og 4 stoler til jul til vår sønn. Han er kjempestolt over møblene sine. Bordet er ikke rundt, men firkantet - ganske kvadratisk (ca. 1mx1m) med flott bilde på bordplata. Stolene har hvert sitt bilde av en Ole Brum figur, slik at de ikke er like. Hvis 4 barn skal sitte å tegne blir det kanskje litt trangt, men det har jeg ikke fått testet ut enda....

Vet ikke hvordan IKEA sine møbler er, men jeg syns i allefall at disse møblene er kjempefine. De er kjøpt på Toyz R us på Alnabru.

Skrevet

Jeg har et bord og to stoler fra ikea. Og disse er fine nok. Gutten bruker bordet til å sitte og tegne og male. Han fikk det til jul rett etter at han fylte 1 år. Han fikk også en lekekasse i samme stil.

Skrevet

Har også på skeidar, men de er jo en del dyrere enn ikea. Ellers så synes jeg det fra IKEA er veldig solid og holdbart jeg da - min datter har det :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...