mcnxbz Skrevet 24. februar 2008 #1 Skrevet 24. februar 2008 Har to tette jenter på 2 og 3.5 år. Flyttet inn på samme rom nylig. Og jeg jobber med å finne barnebord(gjerne rundt), eller i hvert fall sånn at 3, kanskje 4 barn kan få plass rundt bordet. Med stoler til. Hvor barn kan tegne og pusle med sitt. Synes Ikea-variantene virker så lite og puslete. Har dere noen tips hvor man kan kjøpe det i Oslo-omegn? Nettbutikk med rimelige barnemøbler? Trenger ikke være så fancy møbler. Enkle og praktiske.
Tiriltutta Skrevet 25. februar 2008 #2 Skrevet 25. februar 2008 Vi fikk Ole Brum bord og 4 stoler til jul til vår sønn. Han er kjempestolt over møblene sine. Bordet er ikke rundt, men firkantet - ganske kvadratisk (ca. 1mx1m) med flott bilde på bordplata. Stolene har hvert sitt bilde av en Ole Brum figur, slik at de ikke er like. Hvis 4 barn skal sitte å tegne blir det kanskje litt trangt, men det har jeg ikke fått testet ut enda.... Vet ikke hvordan IKEA sine møbler er, men jeg syns i allefall at disse møblene er kjempefine. De er kjøpt på Toyz R us på Alnabru.
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2008 #3 Skrevet 25. februar 2008 Jeg har et bord og to stoler fra ikea. Og disse er fine nok. Gutten bruker bordet til å sitte og tegne og male. Han fikk det til jul rett etter at han fylte 1 år. Han fikk også en lekekasse i samme stil.
Prinsessemamma:-) Skrevet 25. februar 2008 #4 Skrevet 25. februar 2008 Har også på skeidar, men de er jo en del dyrere enn ikea. Ellers så synes jeg det fra IKEA er veldig solid og holdbart jeg da - min datter har det :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå