Gjest Skrevet 24. februar 2008 #1 Skrevet 24. februar 2008 Jeg fødte for snaart 3 mnd siden(13.12.07) Gikk ikke på noen piller eller annen prevansjon før jeg ble gravid, men nå har legen gitt meg Cerazette, mini-pillene altså. Men mensen har jo ikke kommet tilbake enda, og visst jeg ligner resten av familien kan det ta et halv år før mensen kommer tilbake igjen.. Noen som vet hvordan jeg skal begynne på de? Tenkte jeg bare kunne begynne, og vente en stund før sex, men hvor lenge? En venninne gjorde dette, men da hadde det bare gått 1 mnd siden fødselen. HJELP! =)
Minnie Mom Skrevet 25. februar 2008 #2 Skrevet 25. februar 2008 Tror det skal stå i pakningsvedlegget. Googlet og fant denne: http://www.prevensjon.net/pdf/Nor_06_Cer_020_Cerazette_Pasientbrosjyre.pdf Etter som jeg kan forstå så kan du begynne når som helst og da vente i 7 dager/evt bruke kondom i tillegg de første 7 dagene. Jeg har ihvertfall tolket det likt med Conludag som jeg har begynt på nå...
♥0sis0 og gullet♥ Skrevet 15. april 2008 #3 Skrevet 15. april 2008 Du trenger ikke vente på mensen, kan begynne når som helst. Du er ikke sikker før etter en uke.. Spurte på apoteket i dag..
Tobarnsmor:) Skrevet 26. mai 2008 #4 Skrevet 26. mai 2008 hmmm. ville bare advare om at jeg ble gravid av cerazette
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2008 #5 Skrevet 30. mai 2008 det kan man bli av alt. jeg ble gravid to ganger av p-plaster, men mistet første gang
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2008 #6 Skrevet 4. juni 2008 fikk den da jeg var på 6 ukers kontroll. ei venninne sa jeg kunne bare begynne på den, men står i edlegge jeg må vente til første mens.?? men tok den da jeg og begynte blø uka etter.. håper det ikke fornlir sånn-.. hører jo om de som blør og blør.. og jeg ammer au..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå