Gå til innhold

Du er dumming, jeg er bestevenn med pappa!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hahahahahahaha, den fikk jeg i kveld :)

Merkelig hvordan ordet "dumming" er nært relatert til forekomster av det velkjente "nei".

Hun kan få sagt det :)

Skrevet

ha ha ha ha... jeg er bestevenn med pappa! Jeg liker det godt! De er fine!!!

Måkke finne på å si nei, for da blir jeg bestevenn med pappa igjen!

Skrevet

.......fniiis............spør du de rette folka, så ligger det helt sikkert en dypere mening i det!!! Hehehe..............

Jeg får også høre dumming fra tid til annen.........etterfulgt av lugging eller klyping.........det er visst det siste artige vi har lært i barnehagen:-)

Bortsett fra at hun synes jeg er skikkelig kjip, fordi jeg ikke klapper av det.......rare greier, for vi klapper jo av de fleste nye kunster.........;-D

Skrevet

De er så deilige atte.......

Bestevenn med pappa kan du være sjæl........

Dumming er et lærer-i-barnehagen-ord...Ikke sant???

Skrevet

Nei, ikke så kult at vi hverken applauderer "dumming" eller "tulling" eller "bæsj"....

Skrevet

Bestevenn med den som sier ja er jo en selvfølge!

Skrevet

Herlig:) Er litt søtt nesten.

Merkelig med når det kommer ja.

Minste gutten her skulle flytte og aaaaldri se meg igjen. Han fikk ikke sjokolade..... Og så ropte han på pappa. Men da han ikke fikk sjokolade der heller var begge dumme før vi var snille igjen og han eeeeelsket oss.

Jeg husket jeg alltid spurte pappa jeg, for pappa sa alltid ja.Kjekt med sånne ja.pappaer;) (husker forøvrig at mamma var utrolig frustrert over dette)

Skrevet

De er fine;=)

Jeg fikk følgende av min lille datter i dag: Leah bader sidena pappan! Du gå vekk! Føtt deg! ( Med baderomsdøra smelt igjen rett foran snuten min....=

Skrevet

... og legger til når mamma alikevel tar over badingen... ÅÅÅÅÅ...fijjern!!

Skrevet

"føtt" deg sjøl din drittunge, det er min mann.... hadde jeg sagt da :-)

Skrevet

Ha ha ha, FØTT deg!! Den er velkjent :)

Skrevet

He-he, merkelig med det nei-ordet!

her er det en spontan reaksjon å springe inn i et anna rom å `gøyme haudet` i en stol...-eller slenge seg på golvet med rumpa rett opp, og HØGT lydnivå...

blir fort blid igjen då, heldigvis!

Skrevet

Veeeeldig velkjent her i heimen vaffall:=/ Leah har blitt en skikkelig røverunge som er på tokt hvert sekund i våken tilstand...

... og jeg som trodde hun skulle bli en sart liten rosa prinsesse....NOT!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...