Gå til innhold

Barnehager v Carl Berner?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vår sønn fikk plass der for ett og et halvt år siden, og vi var der på innkjøring i tre dager. Deretter ble det mail til bydelen med trygling om å få tilbake den andre, og veldig midlertidige plassen vi hadde hatt før dette. Ut fra hva jeg både før og etter dette, har sett av barnehager, er denne den desidert verste. Fullstendig uholdbar og som jeg sa til bydelen, jeg kan ikke ha barnet mitt her. Det er ikke trygt.

Tror hva som helst annet er bedre enn denne, dessverre.

• 3 uker senere...
  • 1 måned senere...

Mitt barn går i Ola Narr barnehage, og vi er strålende fornøyd med både personale,trygghet og trivsel. Barnehagen har stort og fint uteområde hvor barna kan boltre seg,og den har gode verdier. Det er mye fokus på sang,historiefortelling og turer. Ja, barnehagen ligger i nærheten av en traffikert vei,men vi har ikke følt oss utrygge på dette da barnehagen har høye,godt sikra gjerder og personale på hvert hjørne. Barnehagen er også bygget slik at den er skjermet for støy fra trafikken. En helt super barnehage som jeg vil anbefale på det sterkeste!Og det er ikke bare jeg som er fornøyd. Så kanskje det kan være et tips å prøve litt mer enn tre dager før man halshugger den helt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...