Anonym bruker Skrevet 24. februar 2008 #1 Skrevet 24. februar 2008 Tror jeg er gravid å er livredd!!!! Snuppa er bare 10 mnd å har ikke lyst på en til nå! ikke missforstå ,men vil gå skole å utdanne med ferdig først... vil også bruke litt tid på hu først... men ta abort ,trur jeg ikke jeg klarer siden jeg har snuppa... ville at neste skulle være planlagt osv... var deres planlagt å er det langt mella deres?
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2008 #2 Skrevet 24. februar 2008 Er 15 mnd imellom mine og jeg må si det har vært utrolig tøft. Elsker de begge høyere enn alt og ville self ikke vært de foruten men tøft har det virkelig vært!
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2008 #3 Skrevet 24. februar 2008 Skjønner at du har mange tanker i hodet ditt nå. Her blir det 18 mnd mellom dem. Var ikke planlagt i det hele tatt, men jeg fant fort ut at abort ikke var et alternativ. Nå har jeg utdannelse og en god jobb, så det slapp jeg å bekymre meg for. Kanskje litt værre for deg, men du finner nok ut av det. Gleder meg kjempemye selv =)
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2008 #4 Skrevet 24. februar 2008 Det er 16 mnd mellom mine, var ikke planlagt å få de så tett..! Men har gått kjempe fint!!! Ikke tøft i det hele tatt:-) Selvfølgelig er det mye å gjøre, men det er det jo med barn uansett.
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2008 #5 Skrevet 24. februar 2008 Jeg har 1.5 år mellom mine, er fultidsstudent på høyskole og har deltidsjobb ved siden av, du klarer det du må og du vil aldri angre. Etter ett år kan de leke på egenhånd og de har STOR glede av hverandre. Det er ganske ok aldersforskjell også, og keg tror det er mer slitsomt å ha dem enda tettere. Vær glad du gjør det i rask rekkefølge, det kommer du til å være veldig glad for n¨år du ser andre foreldrepar starte med nr.2 når eldste er 2.5 og oppover, da ler du litt inni deg og tenker:"been there, done that". Også lærer man seg å være utholdende og aldri gi opp:-)! Lykke til:-0!
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2008 #6 Skrevet 24. februar 2008 Har to jenter med 17 mnd mellom, og vi ville ha to tette. Slitsomt ja, men kjempekos og fine dager. Anbefales!!
maria isabell Skrevet 24. februar 2008 #7 Skrevet 24. februar 2008 går på skole selv,vart gravid da jenta mi var 10 mnd...må utsette studiene et år,vi planlagte to tette,men det er surt å vente et år til...forstår deg godt...eg er ufattelig takknemlig for graviditeten min,men kunne ønske eg fikk starte på studiene nå....så etter denne SKAL eg gå iallefall 2 år på skole før neste kommer,men slikt er vanskelig å planlegge:) er du ekstra tøff kan jo mannen din være hejmme og du gå på skole? han kan ha permisjon med lønn og ha begge barna hjemme(da sparer dere barnehage penger og kontantstøtten pluss at han får 100 prosent eller 80 prosent lønn og du får gå på skole) min kjære har kommt med det tilbudet,desverre er eg redd det ikke går,men viss du har en lett tid etter fødselen hvorfor ikke?
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2008 #8 Skrevet 24. februar 2008 Takk for alle svar.. det er selvfølgelig mye å tenke på.. er bare så sliten for tida og har akkurat begynnt å kose meg med lille banet.. + at etter fødselen var jeg kjempe sliten, sov ikke på en uke, fikk ingen råd å lite hjelp.. Å jeg begynnte ikke å skikkelig nyte tida før hun var rundt 4 mnd å da døde faren min, så da falt jeg i dunge igjenn! rundt 6 mnd begynnte vi å kose oss igjenn... så den første tiden har ikke vært særlig bra... begynne på nytt da?!-mister motet.. nå har jeg sagt opp jobben min å for å studere, da får jeg vell heller ingen penger å min kjære tjener ikke så bra!!!... men ser det positive i å bli ferdig med bleier å alt med en gang å de kan leke og kose seg sammen + at jeg skal abre ha MAX 2 barn...
2nj♥ Skrevet 25. februar 2008 #9 Skrevet 25. februar 2008 Vi har 15 mnd mellom gutta våre. Vi ønsket oss to tette, men så tette hadde vi ikke planlagt det nei -Men det har gått utrolig greit og det har absolutt ikke vært så mye jobb som jeg fryktet da jeg oppdaget at jeg var gravid på nytt..... Litt mer slitsomt nå som de er 1 og 2, men stort sett er det bare kos med to tette.
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 25. februar 2008 #10 Skrevet 25. februar 2008 Våre blir ikke så tette, 22 mnd. Men det var overhodet ikke planlagt. Jeg grein da jeg fant ut at jeg var gravid, var overhodet ikke klar for en til. Og jeg er ferdig utdannet, har fast jobb, hus og alt på stell. Men det føltes som verdens undergang der og da. Men abort var ikke et alternativ for vi hadde jo tenkt å få en til uansett. Så nå ser jeg bare positivt på det. Alle mine venner har barn som er relativt tett og de har mye glede av hverandre når den tid kommer og man får da mye gratis. Mange sier at det er værre å få en til når det går noen år for da begynner man liksom på nytt igjen med småbarn. Nå tar man det mer på strak arm. Så det er ikke verdens undergang!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå