drmjenter Skrevet 24. februar 2008 #1 Skrevet 24. februar 2008 Eller tips om andre BRA babycaller?? Topcom kom best ut i test hos TV2 Hjelper deg.. Noen som kan bekrefte/avkrefte om det er fortjent??? Takker
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2008 #2 Skrevet 24. februar 2008 hei hei tudelu:) vi har topcom. er veldig fornøyd... kjempe grei pris, og den kan stilles på følsomheten.. så du hører nesten babyen bare den snur seg når den er på det mest følsømme:) så jeg stoler veldig på den men går selvfølgelig opp å sjekker henne med jevne mellomrom. kan veldig godt anbefale den:)
Mamma&LilleKrølle Skrevet 24. februar 2008 #3 Skrevet 24. februar 2008 Hei! Vi har topcom. Helt grei babycall:) Eneste er at jeg bruker å ha den ute i vogna, og da må jeg sette inn batterier, og når det er kaldt ute så streiker babycallen. Tåler ikke kulda. Men mulig alle babycaller er slik da, batteri tåler jo ikke kulde generellt.
drmjenter Skrevet 24. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 24. februar 2008 Takker for svar:) Var nemlig innom en butikk og spurte og hun ville IKKE anbefale den. Hun kunne heller ikke forstå hvorfor den ble best i test- mente det bare var pga prisen. Men, hun ville selge med en til 1500kr- så var vel derfor hun kom med negativ tilbakemelding på den. Da prøver jeg TopCom
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå