Gå til innhold

blitt mobbet i jobben- nå gravid...

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har jobbet et sted kun få måneder. Det begynte svært bra, men de siste par månedene har jeg fått avd.leder mot meg- hun er illojal og klager på alt jeg gjør til øverste sjef. Nå har jeg også fått denne mot meg. Jeg har gjort mitt beste og er jo helt ny i jobben. Føler jeg ikke har fått noe opplæring, og er en litt usikker person som var raskt ute selv med å påpeke min egen utilstrekkelighet på uskyldige felt for å komme evt misforståelser i forkjøpet. Så ble jeg skygget og overvåket og alt av bagateller har beviselig gått til sjefen( selv om andre og gjør feil.) Jeg fikk advarselsbrev, etter et forferdelig møte som jeg ble innkalt til, der jeg var problemet. Det jeg så ble ikke tatt seriøst- hva jeg mente om disse små feilene- jeg ble så sykemeldt fra den dagen. Et par uker senere er jeg gravid. Forsåvidt planlagt, jeg og min mann har vært sammen i mange år. Føler at sjefene mine også før dette har sett på magen min, som at de mistenker at jeg ville bli gravid, og vil ha meg vekk fra jobben. Jeg føler meg mobbet og skyvd ut av jobben. Nå frykter jeg at oppsigelsen kommer, har ikke sagt at jeg er gravid ennå- de tror vel det er psykisk- noe det forsåvidt er. De kan vel si meg opp nå, når de har klart å få noe "på meg"-bagateller selvsagt- men de syns selvfølgelig det er alvorlig. Selv vet jeg at jeg ikke klarer å møte sjefene igjen- ihvert fall ikke på lenge. NAV har jo blitt fryktelig strenge nå og krever litt av hvert av de sykmeldte- møter og ditt og datt. Men skal jeg måtte møte mobberne i min situasjon? Jeg er er utkjørt psykisk, og har fått helt elendig selvtillit, selv om jeg innerst inne vet at det er de som har problemet. Jeg er redd for at om jeg blir sagt opp nå, så vil ikke legen sykemelde meg ut svangerskapet. Kanskje hun syns jeg ikke er syk nok? Huff, det ble et langt innlegg dette, og kanskje litt "klagete", men kanskje noen av dere har vært i samme situasjon. Jeg vil ikke si opp heller, pga økonomi, pluss at da har de jo "vunnet". Jeg MÅ ha penger etter fødselen også.

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...