Gjest Skrevet 24. februar 2008 #1 Skrevet 24. februar 2008 Som i tekst som står over det jeg nå skal snakke om? Fikk nemlig en ufin rød bølge under ordet i Word, men trodde ovenforstående var et ord jeg da...?
petite fleur Skrevet 24. februar 2008 #3 Skrevet 24. februar 2008 Har aldri hørt det ordet før nei, er nok enig med Word der ;-) Kan du ikke skrive "som tidligere nevnt"?
~Roskva~ Skrevet 24. februar 2008 #4 Skrevet 24. februar 2008 Jeg har aldri hørt det ordet, nei. Kanskje du har forvansket et annet ord? Hva mener du at det betyr?
Gjest Skrevet 24. februar 2008 #5 Skrevet 24. februar 2008 Hva mener du med det da? Er ikke et ord, tror jeg nei.
ToreTang Skrevet 24. februar 2008 #6 Skrevet 24. februar 2008 Tror det skal være overstående/ovenstående.
Gjest Skrevet 24. februar 2008 #7 Skrevet 24. februar 2008 Jeg skal refere til noe jeg har skrevet over. Takk og pris for røde bølger i Word da, hehe... Bra de kan passe på mitt skriftlige språk ;-)
Gjest Skrevet 24. februar 2008 #9 Skrevet 24. februar 2008 Word godkjente begge alternativene dine, takk :-) Da bruker jeg det første, var nok det jeg egentlig tenkte på.
Gjest Skrevet 24. februar 2008 #10 Skrevet 24. februar 2008 Hmmm, ja, kanskje. Nå ble jeg så usikker her at jeg tror jeg bare må prøve å finne på et annet ord. Skal lage oversikt til øvingslærer over hva jeg skal gjøre på i uken som kommer og har skrevet kompetansemål, mine mål, fremgangsmåte, rammefaktorer osv og nå skulle jeg da altså skrive "grunngivning for ovenforstående valg", men det var da altså ikke Word enig i ;-) Altså, hvorfor jeg har valgt som jeg har valgt på de andre tingene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå