Gå til innhold

Hvor mange netter i samme pysj?

Anbefalte innlegg

Skrevet

dumt spørsmål, men hvor mange netter sover babyen deres i en og samme pysj før den byttes?

Jeg har automatisk tatt på ny pysj hver kveld, men er begynt å tenke på at det kanskje ikke er nødvendig.

Skifter såklart ved gulp/tiss, men hvor ofte ellers?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er det 2 netter i samme pysj.....

Skrevet

hvis hun ikke griser NOE ved kvelds-spisinga sover hun 3 netter i samme pysjen. Men bytter of couse også med en gang det grises noe +++

Skrevet

så lenge den er ren (ikke no tiss,bæsj,gulp osv) så ligger han i den til den blir skitten..

Skrevet

Et par netter (hvis hun ikke tisser eller bæsjer gjennom selvsagt).

Skrevet

Vi tar på ny pysj når det trengs. Men det begrenser seg til 1-2 netter, fordi puppene mine liker å sprute melk over alt.

Skrevet

Hvorfor skifter dere så ofte?? Ja, så lenge den ikke er møkkete altså. Her bruker vi den til den blir møkkete (altså ikke til den "står av seg selv"!!!)

Skrevet

Hvorfor bruker dere"pysj" i det hele tatt? Virker ganske unødvendig, og ubehagelig for babyen.

Min baby kommer bare til å få ligge i bleie, kanskje body om det er litt kaldt, og en god dyne/teppe. Slik får han gode muligheter til å røre på seg, og ikke noe irriterende stoff som flytter på seg når han rører på seg:-)

Skrevet

Enig. Vi bytter ofte nok uansett som følge av litt lekasjer fra bleien etc

Skrevet

Fordi han kryper oppå dynen, evt bare sparker den av, blir kaldt ute pysj da og han klarer jo ikke ta på seg dynen igjen selv. Det klarer de som regel ikke før ved 2 års alder. Tror ikke pysjen plager han, når han ikke får tenner eller er syk sover han som regel veldig godt :-)

Skrevet

nattdrakt er et must når man får en mer aktiv baby ja!

Skrevet

hehe, Anonym, har du barn? man oppdager fort at babyer er nokså flinke til å sparke av seg dyna...og da er det fint at de har pysjen på.

Skrevet

Min baby går naken hele tiden så slipper vi å vaske klær. Bruker ikke bleier heller. Bare vasker opp driten der og da. Holder babyen inne til den er renslig:)

Skrevet

Hva er det som er unødvendig og ubehagelig med pysj?

I alle dager!! Det er da mer ubehagelig for babyen å sove uten pysj, eller body på sommeren....

Røre på seg? Skal ikke babyen din sove da?

Men for all del, anonym, du er sikkert en sånn som vet alt før du får egne barn....

Lykke til.............

Skrevet

Nå har snuppa hatt samme pysjen i 6 uker uten vask. Bare luftet den....

(Nøstebarn,- FANTASTISK praktisk og herlig pysj!!! )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...