Anonym bruker Skrevet 24. februar 2008 #1 Skrevet 24. februar 2008 lurer på om det er normalt å sjekke nyrene fra innsiden av rektum? noen som har peiling? hadde uvi for en tid siden og dro til lege, da måtte han sjekke nyrene ved å stikke handa opp rumpa på meg. har hatt maaange uvi og aldri opplevd dette før og lurer på om han gjorde noe ulovlig mot meg.... trenger synspunkter på dette, da det plager meg veldig.
Gjest Skrevet 24. februar 2008 #2 Skrevet 24. februar 2008 Trur ikkje det er normalt...ikkje såvidt eg veit iallefall Er legen din svensk? Det var en svensk lege her som mista jobba fordi han dreiv og stakk fingrane opp i rumpa til pasienter i tide og utide.Han flytta tilslutt.
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2008 #3 Skrevet 24. februar 2008 fra en sykepleier i 20 år: dette er ikke normalt! du skal kontakte pasientskadeombudet eller en støtteforening for pasienter, prøv å ta vare på tid, dag og navn på lege....
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2008 #4 Skrevet 24. februar 2008 var ikke svensk, men mener det var samme lege som hadde fått advarsel tidligere for usømmelig oppførsel, så jeg har hatt en følelse av at dette ikke har vært helt som det skulle... ekkelt å føle seg utnyttet..
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2008 #5 Skrevet 24. februar 2008 uff ja. skjønner det. det er vanskelig å oppdage og renkse ut alle som ikke skal være i helsevesenet.vi skal faktisk ta vare på andre mennesker! kontakt pasientskade erstatningen eller de jeg nevte tidligere. du kan også få hjelp til å snakke litt om det. det er viktig at du klarer å stole på helsevesenet igjen etter en sånn erfaring, men absolutt ikke en lett oppgave!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå