Gjest Skrevet 24. februar 2008 #1 Skrevet 24. februar 2008 Hei Hei jenter! Må først si tusen takk for hyggelig treff sist onsdag! Håper like mange kan komme denne gangen, å gjerne mange nye! c",)
silja33 Skrevet 25. februar 2008 #2 Skrevet 25. februar 2008 hei,høres koslig ut med treff,har ikke vært med før men hadde vært gøy og prøve,jeg har termin 1.august,og det blir nr.3 for meg.
nygift med spire i magen nr2 Skrevet 25. februar 2008 #4 Skrevet 25. februar 2008 Jeg takker for forje gang... kjempe hyggelig Jeg regner med å komme til onsdag også jeg
nawi Skrevet 25. februar 2008 #5 Skrevet 25. februar 2008 Jeg stikker innom. Skal på 3D for 3. gang klokka 6, men kommer en kjapp tur etter det;-)
Lene<3 Skrevet 26. februar 2008 #6 Skrevet 26. februar 2008 høres koselig ut å treffe andre gravide i vestfold, kanskje jeg skal ta en tur. men noen som kan forklare hvor peppes ligger i sandefjord? Lene
nygift med spire i magen nr2 Skrevet 26. februar 2008 #7 Skrevet 26. februar 2008 Jeg er muligens ikke den rette til å svare på dette da jeg ikke er fra Sandefjord.... hehe... men litt kjent er jeg:) Peppes ligger nede ved havna. Der Color Line legger til. Ligger side om side med Handelsbanken. Rett rundt hjørnet ligger DNB Nor, og noen utesteder.... da er det bare å runde hjørnet og vips der er Peppes Pizza Håper du ble NOE klokere... eller er det kanskje noen som kan forklare litt bedre ? Håper vi ser deg i morra da Lene
wibeche Skrevet 27. februar 2008 #8 Skrevet 27. februar 2008 Hei Jeg skal til Jordmor kvart på seks, men kunne godt tenkt meg å ta en tur etter det. Hadde termin på søndag, men ingenting skjedd. Så om det går greit kommer jeg en tur etter det.
finno Skrevet 27. februar 2008 #9 Skrevet 27. februar 2008 Jeg har også snart termin, 17. mars. Kjempekoselig om du kommer så vi blir flere sprekkeferdige mager!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå