Gå til innhold

når slutte å koke vannet??

Anbefalte innlegg

Skrevet

til mme?

tenker da å bare ta kaldt vann frå springen og varme i micro..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hørte med HS for bare litt siden, å da sa hu 1 år. Med mindre jeg var meget sikker på at vannet vi hadde i springen der vi bodde var veldig rent osv.

Å at jeg ikke måtte ta vann rett fra springen andre steder enn hjemme da isåfall. Om jeg skulle slutte før 1 år altså :-)

Skrevet

Oj, 1 år synes jeg var litt lenge. Har aldri hørt om at HS har anbefalt så lenge til noen, men de sier jo så mye forskjellig. Her sluttet vi rundt 7 mnd om jeg husker riktig. Det er jo melkebakteriene vi er redde for.

Skrevet

Oi, jeg fikk beskjed av hs her jeg bor at jeg kunne slutte å koke ved ca 4 måneders alderen.

Skrevet

1 år er da alt for lenge?! Da spiser jo barnet på alt mulig annet, så det blir vel helt feil?? Men klart, hvis du bor et sted som har veldig dårlig vann, så er det jo mulig man MÅ.

Jeg ville sluttet rundt 6-7 mnd alder, hvis man ikke er helt hysterisk da :)

Skrevet

her er det ingen problem med vannet.. helt rent ;) men koker en stund til, så ser eg..

Skrevet

de sier vell rundt ca 6mnder, for er jo da det er mest vanlig at en begynner å gi barna fast føde,(selv om prinsessa mi får grøt,middag og sviske mos nå, å hun er 3,5 mnd..)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...