Poteto Skrevet 24. februar 2008 #1 Skrevet 24. februar 2008 til mme? tenker da å bare ta kaldt vann frå springen og varme i micro..
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 24. februar 2008 #2 Skrevet 24. februar 2008 Jeg hørte med HS for bare litt siden, å da sa hu 1 år. Med mindre jeg var meget sikker på at vannet vi hadde i springen der vi bodde var veldig rent osv. Å at jeg ikke måtte ta vann rett fra springen andre steder enn hjemme da isåfall. Om jeg skulle slutte før 1 år altså :-)
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 25. februar 2008 #4 Skrevet 25. februar 2008 Oj, 1 år synes jeg var litt lenge. Har aldri hørt om at HS har anbefalt så lenge til noen, men de sier jo så mye forskjellig. Her sluttet vi rundt 7 mnd om jeg husker riktig. Det er jo melkebakteriene vi er redde for.
Shabby Cheap Chic Skrevet 25. februar 2008 #5 Skrevet 25. februar 2008 Oi, jeg fikk beskjed av hs her jeg bor at jeg kunne slutte å koke ved ca 4 måneders alderen.
Matja Skrevet 26. februar 2008 #6 Skrevet 26. februar 2008 1 år er da alt for lenge?! Da spiser jo barnet på alt mulig annet, så det blir vel helt feil?? Men klart, hvis du bor et sted som har veldig dårlig vann, så er det jo mulig man MÅ. Jeg ville sluttet rundt 6-7 mnd alder, hvis man ikke er helt hysterisk da
Poteto Skrevet 27. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 27. februar 2008 her er det ingen problem med vannet.. helt rent men koker en stund til, så ser eg..
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2008 #8 Skrevet 2. mars 2008 de sier vell rundt ca 6mnder, for er jo da det er mest vanlig at en begynner å gi barna fast føde,(selv om prinsessa mi får grøt,middag og sviske mos nå, å hun er 3,5 mnd..)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå