Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan får jeg brukt avokado til middag? kan jeg bruke den sammenmed potet,brokoli,gulerot,og fiskeboller?? må jeg koke den før jeg bruker den? helt blank her :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Den skal ikke kokes, men du må kjenne etter i butikken at den ikke er for hard.

Jeg bruker den mest i salat, men det er jo kjempegodt tilbehør til det meste.

Som sagt, er det viktigst at den er passe moden, ellers smaker den ikke så godt.

Lykke til

Skrevet

Jeg knepper den sammen med banan eller annen frukt. Koker ikke nei. Er jo enkel å mose - så kan sikkert mose den med hva som helst. Smak selv hva du synes den passer sammen med.

Skrevet

tenkte på å bruke den sammen med middagen til min lille. synes dere den passa bra sammen med potet osv? eller tror dere det blir krasj?

Skrevet

Jeg har aldri kokt den hvertfall. Samme som med banan.....jeg bare moser den.

Skrevet

Bruker den også til middag. skraper med t skei eller moser sammen med potet, gulrot, brokkolli, eller annet. er kjempe bra å begynne med siden den er mild mot magen og grønne grønnskaer har masse jern og gode vitaminer i seg:)

Skrevet

Bruk den alene (moset) eller sammen med potet og kjøtt. Men pass på at den er moden, ellers blir den veldig vanskelig å mose!

Skrevet

Tenk på hva du selv synes er godt, det er et godt utgangspunkt :-) I hvertfall om den lille har fått mm.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...