Anonym bruker Skrevet 24. februar 2008 #1 Skrevet 24. februar 2008 hvordan får jeg brukt avokado til middag? kan jeg bruke den sammenmed potet,brokoli,gulerot,og fiskeboller?? må jeg koke den før jeg bruker den? helt blank her )
lisa:-) Skrevet 24. februar 2008 #2 Skrevet 24. februar 2008 Hei Den skal ikke kokes, men du må kjenne etter i butikken at den ikke er for hard. Jeg bruker den mest i salat, men det er jo kjempegodt tilbehør til det meste. Som sagt, er det viktigst at den er passe moden, ellers smaker den ikke så godt. Lykke til
1+1=2+1+x Skrevet 24. februar 2008 #3 Skrevet 24. februar 2008 Jeg knepper den sammen med banan eller annen frukt. Koker ikke nei. Er jo enkel å mose - så kan sikkert mose den med hva som helst. Smak selv hva du synes den passer sammen med.
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2008 #4 Skrevet 24. februar 2008 tenkte på å bruke den sammen med middagen til min lille. synes dere den passa bra sammen med potet osv? eller tror dere det blir krasj?
susa :) Skrevet 24. februar 2008 #5 Skrevet 24. februar 2008 Jeg har aldri kokt den hvertfall. Samme som med banan.....jeg bare moser den.
kjapttrygtogbilliigKIWIKIWI Skrevet 24. februar 2008 #6 Skrevet 24. februar 2008 Bruker den også til middag. skraper med t skei eller moser sammen med potet, gulrot, brokkolli, eller annet. er kjempe bra å begynne med siden den er mild mot magen og grønne grønnskaer har masse jern og gode vitaminer i seg:)
Yrha Skrevet 24. februar 2008 #7 Skrevet 24. februar 2008 Bruk den alene (moset) eller sammen med potet og kjøtt. Men pass på at den er moden, ellers blir den veldig vanskelig å mose!
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2008 #8 Skrevet 25. februar 2008 Tenk på hva du selv synes er godt, det er et godt utgangspunkt :-) I hvertfall om den lille har fått mm.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå