Gå til innhold

Tørr på kroppen?

Anbefalte innlegg

Jag märker att jag är mer än vanligt torr på kroppen. Men i de sista veckorna har jag slitit ekstra med torra händer. De rätt och slett flassar, kan dra av flera lag av hud. Smörar och smörar med de fetaste krämer. Ska till läkaren till veckan och hoppas att jag får kollat upp det då. Men är det någon annan som slitit med det samma som kanske kan veta vad detta kommer av?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136949765-t%C3%B8rr-p%C3%A5-kroppen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har det akkurat på samme måte. er kjempe tørr på hendene, og om jeg ikke smørrer meg så begynner det å klø. Er også veldig tørr i ansiktet. Jeg vet ikke hva som gjør det, men det hjelper masse på ved å drikke masse og ha hansker på seg når du er ute. En god krem jeg kan anbefale er Neutrogena Hand Cream, kan kjøpes på Vita den gir masse fuktighet, trekker seg fort inn i huden, og lukter ikke. Men hør med legen kansje han har noe som hjelper bedre,

Grådig irriternde å ha det på denne måten, har aldrig vært plaget med tørr hud før. men har hørt om flere som har det slik når de går gravid, så det er sikkert ikke noe farlig )

Jeg var også veldig tørr på kroppen og ansiktet og hendene. Jeg økte dosen med omega 3 til 2 kapsler om dagen og det gjorde underverker med ansiktet. Hendene smører jeg med vaseline intensive care hand and nail flere ganger om dagen, kroppen smører jeg med hth original fuktighetskrem etter hver dusj og det hjelper veldig på meg.

Jeg innbiller meg at det hjelper å smøre inn kroppen godt for å forebygge strekkmerker, for det har jeg ikke fått enda. Er det noe man får mye seinere kanskje? jeg er i uke 22 med første.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...