Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har endelig unnagjort lap og det var jo ikke noe ille. Er fortsatt litt sliten i og med at jeg gjorde det for to dager siden, men heldigvis frisk som en fisk. Har prøvd i halvannet år nå, men ingenting skjer. Er det noen som er blitt gravide lettere etter lap selvom det ikke var noe feil inni der?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fint du er i fin form:)

Fikk du vite resultatet med en gang?

Har prøvd i ca 2 år på å bli gravid,men ingenting skjer..:(

Er nok ikke dumt med en slik lap nei. Har hørt at det er mye lettere å bli gravid etter en lap,fordi da er egglederene helt åpne og store,og det er lettere for sæd og egg til å møtes;)

Hvis man klarer,så er det lurt å ha lap et par dager før eggløsning:)

Lykke til:)

Skrevet

Hei,

fikk vite resultatet med en gang, ja:-) Veldig deilig å slippe å vente i flere uker på det. Jeg tror jeg har el om noen dager så vi får bare sette i gang da.. he he.. men er jo litt sliten fortsatt etter lapen:-)

Skrevet

så bra at alt stod fint til. Nå får du berre sammle energien din slik at du klarer å sette i gang igjen. er det noe annet som er galt med dg?

Skrevet

Nei, ikke som jeg vet foreløpig. Har sjekket at jeg har eggløsning og mannen min har tatt sædprøve som var veldig bra. Var veldig rolig i forhold til det første året, men har jo begynt å tenke ganske så mye på det nå etter som det har gått halvannet år og ingenting skjer. Hva med deg? Har det funnet ut noe galt der?

Skrevet

her er det mye galt ja, lite å reparere for å si det sånn. jeg er da en av de uheldige som har ett problem som det faktisk ikke finnes hjelp for. jeg sliter også med ett problem som ingen på min alder sliter med. men for at jeg skal slipe å skrive alt om igjen så kan du gå på hjemmesiden min å lese www.tryne-dagbok.piczo.com

Skrevet

Hei igjen, gikk inn på hjemmesiden din og du har jo gått igjennom en del kan man si. Det er jo allikevel oppløftende at dere har klart å få et barn og at det da er mulighet for å få fler:-) Men det er jo en enorm psykisk belastning. Jeg håper virkelig det klaffer for dere nå med IVF. Det fortjener du virkelig. Ha en fin dag videre:-)

Skrevet

jeg satser berre på at jeg faktisk klarer å få ett mirakel til, det ser ikke ut til å være så lett. En ting er at jeg sliter med å bli gravid, men jeg har veldig lett for å miste også, så det gjør ikke saken enklere. Men jeg har klart det an gang, så nå satser jeg på å klare det en gang til.

ha en god dag du også:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...