Gå til innhold

Når begynte barna deres å drikke fra glass?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sønnen min begynte når han var 5 mnd og datteren min begynte når hun var 7 mnd

Skrevet

Han begynte å drikke kun fra glass rundt 16 mnd. alder. Men har tutekopp når han sover, i bilen eller når han koser seg i sofa`n med ole brumm på tv

Skrevet

Han begynte å drikke fra glass da han var ca. 6 mnd. Han tok aldri flaske og hadde også problemer med tutekopp. Vanlig kopp har alltid vært enkelt.

Skrevet

Jeg holdt glasset og lot ham drikke fra ca ti mnd, fra 15-16 mnd drakk han selv, uten noe særlig søl.

Bruker tutekopp i senga og ellers rundt i huset, vanlig glass ved bordet.

Skrevet

Hjelpes så flinke barna deres er!!!! Min er snart 2 år og enda ikke helt stødig på å drikke fra glass, men kommer seg fra dag til dag. Er nok mamma'n sin feil det der... mye lettere bare å gi ham en sølefri kopp... Men ser ikke på det som noe problem akkurat, han drikker jo:) Det er det viktigste!

Skrevet

Veslejenta her nekta å ta imot tutekopp lfra like før ho fylte 1 år. På bursdagen drakk ho av glass/kopp helt på egenhånd.

Litt plunder i begynnelsen, men det gikk forbausende fort at ho klarte å håndtere glasset selv. Lite søl har det også vært.

Ho brukte lite flaske, litt tutekopp, men fant visst ut at ho var "for stor" da ho nærma seg et år.

Storebrødrene husker jeg lite av når de begynte å drikke selv av glass. Eldstemann var veldig glad i vann på tutekopp. han var nok godt over halvannet år før vi brukte mer glass enn tutekopp, det samme med mellombror.

Skrevet

Han har drukket av glass som vi har holdt for han en stund, men fra 14 mnd har han drukket selv. -Og bare et glass er blitt knust hittil ;)

Skrevet

Eh, drikke av glass når de er 5 - 7 mnd? Da regner jeg at mor holdt glasset? I så fall kan jeg skryte av at Nikolai drakk fra glass allerede da han var 4 mnd...

Men han begynte å holde glasset selv da han var rundt 11 mnd., men da hadde jeg bare bittelitt vann opp i glasset. Nå er han 15mnd. og kan drikke fra et fullt glass.

Skrevet

Signerer den kozy. Drikke fra glass fra 5 mnd. hi hi Mye tulleinnlegg her.

Skrevet

Min er 15 mnd og jeg har nettopp begynt aa trene med vanlig kopp, tuteflaske er mest i bruk.

Jeg er litt seint ute kanskje, jeg har ikke begynt aa la ham spise selv heller foer naa..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...