Gå til innhold

Blir folk her sjalu eller forbanna om partneren går på strippeklubb??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir ikke tent av det?

Da er jo poenget med strippeklubb borte og hele industrien kunne vært lagt ned.. de tjener pengene sine på kåte menn..

Hvis de ikke blir tent av det kunne de like godt vært på en vanlig uteplass/pub..

Skrevet

jeg er en jente, og har bursdag om få uker. da skal det feires med mine jente og guttevenner på strippebar i byen som er ca 3kvarter unna. dette er noe vi aldri gjør, og jeg har heller aldri vært på strippebar. min sambo skal også være med, så det er sagt. det meste av grunnen er nok spenning. fordi det er litt tabu og "ulovlig" noe som gjør det til spennende og morsomt samtidlig som det er lovlig.

jeg ser ingen grunn til å bli sint av den grunn iallefall. en må huske at en er også et individ, et menneske utenfor parforholdet. det nytter ikke å låse seg inne i en hule med familien og aldri tenke på andre menn eller damer.

jeg skal vedde på at de aller aller fleste, både damer og menn har tanker og fantasier og andre enn sin partner, og det mener jeg er sunt!

Skrevet

Tror HI bare kverrulerer jeg...har selv jobbet på en klubb, jada helt uskyldig-men hadde aldri latt samboeren min vanke på et sånt sted.

Skrevet

Nei, jeg kverrulerer ikke... jeg vil bare vite hvorfor... og jeg har fått masse bra svar:) Hadde jeg villet kverrulere hadde jeg laget ett innlegg på krangle og ikke her.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...