Gå til innhold

Uke 10-gjengen, er vi mange?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selv skal jeg på ul fredag 29., og uttak er beregnet til uke 10. Er hos Hausken. Hva med dere andre?:D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann! Jeg skal på ul 28.2 og forhåpentligvis egguttak og innsett i uke 10. Vi er i Porsgrunn.

Skrevet

hei! Ul på fredag jeg også. og uttak er beregnet uke 10. Vi er i Porsgrunn. Synes tiden går litt skate nå jeg, selv om det nå ikke er så lenge igjen. Magen er så stoooor!

Skrevet

Heisann Smurfeline83

Ser vi er helt likt, og samme plass..

Ul på fredag.. Og forhåpentligvis til Haugesund søndag for å sove på hotell til mandag siden det er så tidlig mandags morgen..

Kor bor dere da?

Vi bor rett utenfor Bergen.

Kjenner det kribler godt i magen nå, nærmer seg veldig, hihi

Føler det ser ut som eg e langt på vei allerede, så oppblåst i magen atte, hehe.

Skrevet

Å! Håper det går som håpet for dere! Det er et helvete det jeg går gjennom nå! Skulle hatt uttak uke 6, jeg, men går fremdeles på sprøyter og føler jeg får "dødsdommen" min i morgen... *sukk* Får nok da beskjed om at det enten blir uttak eller avbrutt pga det ikke blir modent...

Masse lykke til alle sammen!

Skrevet

jeg skal også på ul. på fredag 29, og hvis det går som det pleier, skal jeg sikkert til uttak på mandag:) mitt 4 førsøk, og 5. innsetting. spennende! er i porsgrunn

Skrevet

Ja kiler i magen om dagen nå, føler vi har ventet i en hel evighet, og nå har tiden kommet liksom, helt uvirkelig:D

Har ikke merket noe på magen før i går, men merker jeg er oppblåst jeg og nå ja:)

Vi bor på Østlandet, så reiser med fly over dagen før uttak, og overnatter vi også. Så spennende at vi skal dit samtidig da!:)

Er det deres første forsøk også?

klem

Skrevet

Jeg skal på den tredje ultralyd den 27 feb. Regner med at det er greit da:) Da blir det forhåpentligvis uttak fredag 29:) Og innsetting i uke 10:):):) Kjenner det kribler i magen nå ja!! Utrolig spennende!!!! Er på St.Olav jeg..

Skrevet

Heisann :)

Jeg skal også ha uttak i uke 10. Jeg var på UL i dag hvor de fant 5-6 folikler. Skal tilbake på ny UL på fredag og da forhåpentlig på uttak på mandag 3/3. Dette er mitt andre forsøk, og forhåpentligvis det siste :-))

Ønsker dere alle lykke til videre i prosessen :)

Skrevet

Hei jenter,

Jeg skal ha fryseforsøk nr 3, innsetting nr 5, forhåpentligvis uke 10, om eggene overlever. Skal på UL på fredag uke 9, og får da vite innsettingsdagen etter det. Får hjelp i Porsgrunn.

Måtte dagene fly avgårde nå - og jeg håper at mange blir gravide i uke 10 gjengen!

Lykke til :)

Skrevet

Hei smurfeline81

I natt hadde eg problemer med å sove, uansett hvordan eg lå så kjente eg det i magen.

Tror eg skal veie meg og følge med hvis eg går opp i vekt.

E visst en måte å vite om en e overstimulert på, en får visst mye væske i buken da.

Har PCOS, så kan lett bli overstimulert har eg hørt. Så eg får følge litt med. Ser forresten ut som eg e langt på vei i graviditeten her eg går.

Skikkelig kulemage, buksene eg gikk med for en uke siden er trange, hehe.

Dette er vårt første forsøk, så vi vet ikkje helt ka vi går til enda, hehe.

Er det deres første forsøk?

Håper vi treffes hos Hausken på mandag da, at det ikkje blit utsettelser på noen av oss, hihi

Klem

Skrevet

Da begynner vi å bli noen her etterhvert!! ;-))

Skrevet

Jepp!:) Moro å følge med de som er likt i løypa! Spennende å se hva vi skriver her om en ukes tid, hihihi, gleder/gruer meg jeg!

Lykke-til-klem til dere alle jenter:D

Skrevet

Hiver meg med dere jeg naa!!! ;-) Skal ha uttak i morra og egginnsett paa mandag!!! (jippi, endelig er jeg med i en "gjeng") hehe

Skrevet

Enig med deg Wish to be Mom.. Haaper spirene sitter paa oss alle jeg!! Lykke til jenter,,Vi reiser i morra paa uttak, innsett paa mandag (om alt gaar bra) De fant 11 modne folikle samt 2-3 som kanskje modnet innen fredag, saa haaper det blir mange befruktede og gode egg ;-)

Skrevet

Noen som har vært på Ul de siste dagene her i gjengen??

Eg var på Ul i dag, og det var masse egg..

Hadde iallfall 20 eggposer på hver eggstokk..

Tror kanskje det er litt overstimulering.

Har bare gått på sprøyter i 8 dager, hehe

Får håpe eg ikkje får væske i buken og sånt tull.

Og at det i det hele tatt er noe i eggposene :-)

Skrevet

Hei

Jeg var også på UL i dag og de fant 8 egg sammen. Har gått på sprøyter i 6 dager med 112 dosering. Husker også at eggene var fra 11 til 15 mm. Lege sa at de må vokse helt til 20 mm. I tillegg begynte jeg i dag med Orgalutran sprøyter.

Iallfall uttak på onsdag 5. og innsetting fredag 7.

Har ikke peiling hvor mange egg er optimalt med håper i den beste resultaten.

Lykke til hele uke 10-gjengen !!!

Skrevet

Har vært på ul idag, 16 fine eggposer:D Uttak til mandag! Er helt i hundre nå, hehe:)

Skrevet

jeg blir usikker hvilke uke jeg hører til, hadde uttak i går, men får ikke innsetting før neste tirsdag.

Skrevet

Neste tirsdag? (11. mars?)

Ellers er du med i begge ukene:) :)

Skrevet

Uttak i går 28.feb, innsetting 4.mars.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...