Anonym bruker Skrevet 24. februar 2008 #1 Skrevet 24. februar 2008 Skal dit om en time med barna mine. Hvordan er det der? Ser for meg jeg kommer til å slite skikkelig å sitte alene på rommet med barna å bare ha det helt for jæveli alene med tankene mine.
*mamma*til*markus* Skrevet 24. februar 2008 #3 Skrevet 24. februar 2008 Jeg har selv ingen erfaring, men min bestemor har jobbet på ett krisesenter og har hørt en del historier... I følge det jeg mener og har hørt så har har du ingenting og frykte.. Du får en "egen leilighet" for deg selv i ett hus.. Da oppholder de som jobber der seg i en annen etasje og jobber.. Og er bestandig der.. De SKAL også være såpass koselig og er jo jobben dems og holde deg med selskap (så klart etter hva du vil selv) Kanskje spise en middag sammen, prate litt osv.. Det kan sikkert bli litt ensomt i starten hvis du ikke er vant til å bo på egenhånd.... Men det blir på samme måte som å bo alene, men med folk rundt deg og støtte apperater....
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2008 #4 Skrevet 24. februar 2008 Jeg har vært på krisesenter, og har også ei venninne som jobber på krisesenteret her i byen. Krisesentrene ser litt forskjellige ut (har sett 3 ) fra sted til sted, men det er ganske riktig sånn *mamma*til*markus* over her beskriver det .... ingenting å bekymre seg over. Det er alltid noen å prate med om du ønsker det og også lar de deg være alene om du ønsker ro. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå