Gå til innhold

Bor i samme hus som svigers...deprimerende!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har et barn på 1 år og venter nr 2 til sommeren...

Ettåringen sover fortsatt på vårt rom om natten. Vi har et soverom nr. 2 (lite) som foreløpig besår av rot, rot og mer rot....stygg tapet, ikke gardiner eller lister...

Vi bor i 2.etsasje og svigers i 1. etasje.. de er gamle (70-årene) pensjonister og dermed hjemme hele dagen..

Det var bare stress da vi fikk barn sist, de kom jo løpende opp bare de hørte den lille gråt litt.. I tillegg er de flinke å bare gå rett inn om vi har glemt å låse døren, og skal vi ut noe sted passer de alltid på å spørre hvor vi skal..Deler inngangsdør, postkasse og vaskerom med dem...

JEG BLIR SPRØ av å ikke å noe mer privatliv enn det vi har... Har tatt opp med mannen ca en million gangen at vi må finne oss noe for oss selv. Først var det at han ikke ville, så hadde vi ikke råd, så var det at han ikke visste hvor han ville bo og nå er det at vi finner ingnen aktuelle hus.

Jeg har kommet med flere forslag til hus vi kan kikke på, men det er alltid noe galt med disse husene.. han finner aldri noen som han vil kikke på..

Jeg har sagt at vi er NØDT å flytte før den nye babyen kommer, jeg orker ikke bo slik vi gjør nå med to små og svigers under..trapp opp og bare styr..

Hva skal jeg gjøre, blir bare mer og mer deprimert av dette her...sukk..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hoff.. i samme hus som svigers.. at du klarer!!

Finn en annen plass å bo si til mann din at du har funnet plass å nå flytter hvertfall du!

Da skjønner han kanskje alvoret?

Skrevet

Høres ut til at det er viljen det står i. For guds skyld FLYTT! Det er ikke sunt å bo hjemme etter at man har blitt voksen.

Skrevet

Jeg hadde klikka........

Jeg ville stått på ordentlig for å finne et annet sted å bo. Det hadde vært sunt både for dere og sikkert for svigerforeldrene deres også.

Skrevet

HERREJEMININ! for en døden nær opplevelse!

flytt før situasjonen ødelegger forholdet deres, for det er nemmelig fullt mulig!

håper d ordner seg :) bodde på samme gård som mamma og pappa i 4-5 mnd jeg. Trodde jeg skulle bli gal, da va det jeg som hadde det mest travelt med å flytte.

Skrevet

nei nei og nei..for guds skyld flytt..og nei det blir ikke bedre neste gang. Dette er folk med fritidsproblemer som bare skal "hjelpe". Jeg kjenner også noen sånne, men jeg har de på telefonen da..de maser og maser, selv om de hører en sulten unge hylskrike i bakgrunnen forsetter de å mase og mase...

Skrevet

Begynn å pakk for gud skyld lov!!!

Bare pakk å si til mannen din at nå flytter dere nå orker du ikke mere!

Jeg klarer ikke tenke på hvordan dere har det...jeg som blir gal etter å ha hvert oppe hos svigers en gang hver helg omtrent...hehe stakkar deg.

Gjør noe ut av dette å begynn å pakk....da redder du familien din.

Det er ikke sunt å bo så nærme hverandre.

Jeg mener at det bør være såpass avstad til familie at enn må ta på ytterjakke for å komme ditt.....

Skrevet

Skriver under på resten her... dra i butikken og få en haug med bananesker, begynn å pakke ned alle tingene deres, og sjekk på finn.no etter et sted å leie hvor dere kan bo mens dere leter etter noe eget. Mannen din høres ut som en mammadalt som bryr seg mer om sine foreldre enn om deg og barna - vil han deg virkelig så vondt at dere skal være nødt til å bli boende der???

Skrevet

Flytt!

Min mor sa en gang til meg at man burde bo i en avstand slik at man måtte ta på seg jakke for å komme på besøk - he he

Synes det var lurt jeg..

Skrevet

Flytt mens du enda har live i behold!!

Det er ikke bra å bo sånn. Min mamma sa at man skal ikke bo så nære hverandre at man kan gå i tøffler til hverandre=)

Sett deg ned i kveld med mannen din å si at dette vil du ikke mer! Absultt ikke, du flytter og vil han være med så får han det, hvis ikke flytter du alene med barna.

Herre mannen din er jo rene mammbo! Huff

Skrevet

Har vært i akkurat samme situasjon som deg!!! Vi flyttet da det var ca 3 mnd til termin med nr. 2, og det var bare så hærlig å få privatlivet tilbake. Er mannen din redd for at foreldrene skal bli sure for at dere flytter?? Kan være derfor han nøler.. Men, for alle deres skyld er det nok best å pakke sakene å finne noe "for dere selv". Lykke til, og gled deg til drømmen din går i oppfyllelse ;)

Skrevet

HI her..........

Dere som skriver at jeg bare bør pakke og reise, mener dere virkelig at jeg skal reise i fra ektemannen min? Det er nok ikke sååååå lett.

Syns det er litt lettvindt å bare skrive sånn.

Eller er dette virkelig så alvorlig at det er O.K. å bare reise? Lurer på om jeg overdrev skildringen min litt...

Har ingen planer om å komme med trusler om å reise...det er ikke slik et ekteskap fungerer nemlig.

Skrevet

Du må selvgølgelig ta med mannen , det gjorde nå i alle fall jeg ;o)

Skrevet

Mente at du skulle ta med deg mannen din. Lykke til med svigers da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...