Gå til innhold

Dere som har Spirit s3, hva har dere i tillegg?

Anbefalte innlegg

Hei. vi skal ha fashion bagen til Spirit, og venter barn i slutten av juli og lurer da på hva slags pose trenger vi? hva har dere å anbefale? har lurt på voksi aktiv, lammeskinnspose og eller lammy xl fra lilleprinsen. fortell gjerne hva dere har og om dere er fornøyde med det

Fortsetter under...

Vi får i april så tenkte å ha lammeskinnspose i hvis det trengs. Har arvet en fin 70talls pose som passer i begynnelsen:-)

Går over til sporsdelen innen det blir kaldt igjen så da blir det nok voksi... Men er ikke helt sikker enda. Andre med erfaringer?

nå vet ikke jeg hvordan den vogna er da, men vet iallefall at jeg ikke liker voksiposer... arvet en til gutten min som han hadde i bhg. men jeg solgte den på finn.no i januar, og banehagepersonalet ble veldig glade for å slippe voksi. jobber i bhg selv, og syns det er utrolig tungvint å få større, lange barn oppi voksiposene.. har ei jente hos oss med dunpose med lammeskinn oppi, er kanskje den lammy xl du prata om. den er iallefall kjempevarm og god :) lett å legge barnet oppi, og man slipper alle de dumme knyttingene... kankje bare jeg som ikke har forstått voksi helt...?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...