Gå til innhold

Noen som ikke har brukt vogn? (samme som barnevognsdebbatten)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså jeg tenker da på om noen bare har brukt bæretøy for så å heller eventuelt kjøpt sportsvogn etterhvert om man trengte det? I andre kulturer bruker de jo ikke vogn, men er det noen i Norge som heller ikke har gjort dette (hvertfall en stund)?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg har nesten sluttet å bruke vogna nå, bruker den bare når det er skikkelig dårlig vær og vi må ut (har ikke bærejakke). Vi har ei kombivogn, så eg kommer ikke til på kjøpe noe trille eller noe heller....Tror nok vi kunne klart oss helt uten vogn, men sambo liker å ha den da:) Vet om andre som ikke bruker vogn også, så det er jo helt mulig! Nå er snuppa mi 11 mnd da, og eg synes det er lettere å la vogna stå nå, selv om det regner/blåser litt. Hun tåler jo litt nå, er ikke beibi lenger liksom....eg har bare utedress på henne, evt ull under vsst det er kaldt. Når hun var helt liten og det var kaldt (hun er født i mars) synes eg det var tryggest å ha henne i vogna når det var kaldt og blåste/regna, og så brukte eg sjal når det var fint. Men som sagt så hadde eg nok brukt sjalet mer, hadde eg visst da at en kunne få tak i bærejakker o.l......

Skrevet

Siden vi har tvillinger har dette vært utelukket for vår del. Men kjenner (minst) to som har vogner som bare støver ned til fordel for bæretøyet.

Hun ene selger nå vogna si. Så og si ubrukt! Skal kjøpe en enkel paraplytrille (slik at hun har noe å legge varer i på butikken ;) )

Det er jo også mye mer praktisk i forhold til offentlig transport å slippe vogna!

Skrevet

Å jada, det er så mulig så mulig ;-). Lillemor er 9,5 mnd og vognen har vi nesten ikke brukt. Bærejakke i stygt vær funker supert! Og det er ikke tungt, tyngre å trille syns både jeg og mannen.

Skrevet

Dette høres fint ut! Visste ikke om bærejakke...er det noen som har en god link?

Vi har en "uteliggerbaby", dvs på dagtid sover han timesvis ute, og her kommer vogna inn som en nødvendighet. Vi bruker også bæretøy (sverger til Beco) i fint vær, da kan han vipses opp i vogna når vi kommer hjem for videre utesøvn.

Skrevet

Bærejakke kan man å kjøpt hos lotusbarn.com eller krusedull.net.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...