Lille Langbein Skrevet 24. februar 2008 #1 Skrevet 24. februar 2008 Noen gode tips om hvordan jeg fjerner tisse- og bæsjeflekker på ull-plagg?
november26 med liten prinsesse Skrevet 2. mars 2008 #2 Skrevet 2. mars 2008 zalo og kald vann på flekken, vask hele plagget med milo etterpå ;o)
Gjest Skrevet 29. april 2008 #5 Skrevet 29. april 2008 bæsjeflekker skal fjernes med kaldt vann, uansett hvilket stoff. Varmt vann bare "herder" den. Den skal ikke vaskes først. Skyll i kaldt vann, gnikk gjerne med litt hånsåpe eller oppvaskmiddel (på ull ville jeg brukt shampo). Legg deretter i bløt i kaldt vann med vaskepulver (til ull gjerne milo eller lignende) over natta, eller til flekekn er vekk. Til sisst vasker du tøyet som normalt.
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2008 #6 Skrevet 13. mai 2008 Her har vi bare vasket som vanlig. Ikke brukt noe flekkfjerning eller skylling før vask. Flekkene har gått bort gradvis for hver vask.
Wannabemamma - gravid:) Skrevet 10. april 2009 #7 Skrevet 10. april 2009 Legger i bløtt i over natten i domestos fresh uten klor.
Rampusen Skrevet 16. april 2009 #8 Skrevet 16. april 2009 Jeg sverger til flekkfjerner beregnet på ull, gallesåpe tror jeg det står på flaska. Kjøpt hos Nøstebarn men man får helt sikker tak i det andre steder også!
HegeAE Skrevet 9. mai 2009 #9 Skrevet 9. mai 2009 Bruker ein gamal oppvaskekost til å fjerne drit med. Men, ta det med ein gang. eller eit lite tips... Kjøp mørke ullklede som svart og mørkeblå. Da vises ikkje flekkene
samboer87 Skrevet 15. mai 2009 #10 Skrevet 15. mai 2009 jepp eller som anonym sier forsvinner det som regel etter noen vasker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå