tvillinger_mars08 Skrevet 24. februar 2008 #1 Skrevet 24. februar 2008 Da har jeg rundet 38 uker, og disse babyene vil virkelig ikke ut. Jeg har en del murringer og kynnere, men venter utålmodig på smerten. I morgen er det kontroll og UL igjen, og det ser ut til at jeg møter til denne timen også, selv om jordmor sa forrige uke at hun trodde jeg kom til å føde før den tid. Jeg er glad for at barna koser seg der inne, men nå nærmer det seg faktisk termin. Kom ut!
Gjest Skrevet 24. februar 2008 #2 Skrevet 24. februar 2008 Jeg tenker akkurat som deg, Har akkurat bikket inn i den 37 uken.. Har også en del kynnere og begynt å få litt murringer. Er virkelig klar for at de skal komme nå. Tror ikke magen min kan bli noe større.. kjennes hvertfall ikke slik ut. De får nok holde seg i magen et par uker til, men da tror jeg at jeg dytter de ut selv Skal på UL i morgen jeg også, så får se hva de sier da
oftebustat Skrevet 24. februar 2008 #3 Skrevet 24. februar 2008 Hvor skal dere føde hen? Trodde man ble satt igang rundt uke 38 hvis ingening hadde skjedd av seg selv innen den tid. Det har iallefall legen på SØF sagt til meg. Lykke til
Gjest Skrevet 24. februar 2008 #4 Skrevet 24. februar 2008 Skal føde på Haukeland sykehus. De setter en i gang en uke før termin tror jeg, det blir jo midt i påsken for min del. Jeg vet jo at det redusert kapasitet på den tiden på sykehusene så kanskje jeg blir satt i gang før?? Oi, det tenkte jeg ikke på før nå....sjit! Får høre hva de sier i morgen på kontrollen..
tvillinger_mars08 Skrevet 24. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 24. februar 2008 Jeg skal føde på Elverum, og har fått beskjed om at de setter igang i uke 40. Det ble bare nevnt i en bisetning, tenkte jeg skulle spørre ordentlig i morgen. Syns jo det er litt lenge. Blir det ikke mindre fostervann og dårlige morkake mot slutten? Har mest lyst til at ting skal skje naturlig, så jeg håper de setter i gang av seg selv snart.
oftebustat Skrevet 24. februar 2008 #6 Skrevet 24. februar 2008 Jeg synes det er så dumt at det er så forskjellige rutiner fra sykehus til sykehus når det gjelder tvillingsvangerskap. Skulle vært like sånnat man slapp å lure så ille!!! Jeg tror de setter det igang før tida pga det du skriver tvillinger_mars08, for å sikre seg at alt fungerer bra.
Jente73_tvillinger Skrevet 24. februar 2008 #7 Skrevet 24. februar 2008 vet hvordan du har det ja, jeg er 37 uker nå og sååå klar for å møte disse to og få kroppen min tilbake. Og - idag har jeg faktisk hatt litt rier, og jeg ble så glad at jeg sang meg gjennom dem...hehe. Så, de er ikke vonde, men de er iallefall ordentlige rier som sitter både i rygg og mage. Dessverre veldig svake, så det går nok en stund enda - men det gir meg jo et håp om at noe skal skje iløpet av uken... Vi nærmer oss uansett - og vi er jo fantastisk heldige som får ha babyene inni magene våre så lenge, nå er de hverken premature eller fare for pustehjelp etc. De er helt ferdige og går alt bra så kan vi reise kjapt hjem med dem igjen Jeg blir satt igang 1 uke før termin, altså uke 39 - hører til Kristiansand. Så siste datoen min er 10. mars - ALTFOR lenge til
bøllefrøene Skrevet 24. februar 2008 #8 Skrevet 24. februar 2008 godt å høre at flere er leie.. er 37-2 i dag... er så lei at jeg blir sprø!! har konstant mensenmurringer, noe sitter i ryggen og. Har mye kynnere på natta, sovet elendig de siste dagene!! tror jeg har hatt noen rier de siste nettene.. men forsvinner!! jeg skal på kontroll igjen på onsdag. legen sa sist at hvis det ikke har skjedd noe da, så skal vi snakke om å sette i gang. tror ikke ullevål har noe fast uke de setter i gang. men de lar deg ikke gå over termin. Men tror de ser ann formen nå på slutten.. de fleste er slitne og helt knekt i uke 39.. så tror de setter i gang da!! Hvis det ikke har skjedd noe innen onsdag.. kommer jeg til å mase å få satt det i gang innen en uke hvertfall!! Trodde aldri jeg skulle få mars barn.. men nå flyr jo februar dagene.. Bare jeg holder meg unna 29 feb!! hold ut jenter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå