Gå til innhold

Temperering av baby i bil...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff, her sliter jeg altså... Tar vanligvis på han en dress eller bukse/jakke utenpå inneklærne. Dessuten får han lue og teppe på seg. Vi må jo gå et lite stykke fra huset til bilen + at bilen er jo kald når vi starter å kjøre.

Jeg får nappet av han teppet og luen når bilen er blitt god og varm, men tror fortsatt at han er for varm. Han blir nemlig veldig urolig og kavete. Når jeg tar han ut av bilstolen når vi er komet frem, er han veldig varm, svett og våt på hele ryggen. Er jo klart at dette ikke er noe behagelig.

Hvordan løser dere dette med påkledning av barn i bil. jeg blir helt stressa av kjøre når han er for varm!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi tar bare på lue og teppe... Ingen dress altså. Når bilen er varm, napper vi av både luen og teppet, og da har hun det helt supert. Har kommet frem til dette etter å ha kokt lille vennen noen ganger. Vi kjører en del lange turer, og da er det veldig greit at det er enkelt.

Skrevet

vi tar bare på bukse og genser, lue og hals.. tar eit ullpledd på når vi går og tar av teppe i bilen viss ho blir varm.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...