Mammapudding Skrevet 24. februar 2008 #1 Skrevet 24. februar 2008 de må forsvare det overfor HS? Var på 6 mnd kontroll på torsdag og fikk desverre ei HS som jeg ikke liker pga at hun sier og mener så mye jeg ikke klarer å være enig i, har hatt 2 andre som jeg synes er veldig trivelige, men hun her er så veldig bestemt. Hun mente at det var på høy tid at jeg sluttet å amme om natta (6,5 mnd), men jeg sa at vi har kommet ned i 1 amming om natta nå og at jeg er superfornøyd med det (det har gått seg til helt av seg selv), og at jeg sliter veldig med å få i Leah fast føde og til tider så er det vanskelig å få i henne pupp også på dagtid, så hun skal få mat om natta så lenge hun ikke spiser noe særlig fast føde..Det ble nesten en diskusjon ut av det, men hun ga seg til slutt og sa at "jaja, du bestemmer nå selv, men ingen barn TRENGER mat om natta etter 6 mnd". Det er vel ikke helt sant, grunnen til at de ikke trenger mat om natta er vel fordi de får fast føde og gjerne får nok mat om dagen, ikke pga aldern? Og ikke alle babyer vil ha fast føde i det sekundet de fyller 6 mnd..
samuraibeibi Skrevet 24. februar 2008 #2 Skrevet 24. februar 2008 Min hs er egentlig den rake motsetningen til din. Gutten her er 6,5 mnd, legger seg kl 20 og får pupp igjen ca 24/01 og ca 04/05. Hs mener dette er en helt naturlig rytme. Beibi får også mye fast føde, så det er ikke bare det det går i. Jeg tror nok den nattmaten her i gården også er mye kosbehov, og det er helt fint for meg óg. Unger er jo helt forskjellige individer, noen sover jo rundt fra første uker av. Dette burde din hs vite bedre enn noen andre.
Mammapudding Skrevet 24. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. februar 2008 Ja, hun burde vite det. Synes det er så mye hun sier som ikke stemmer overens med det man hører av andre som har barn eller andre hs. Heldigvis skal hun ikke være vår hs egentlig, så slipper nok å irritere meg over henne flere ganger:) Leah legger seg 20 og får pupp mellom 02 og 05..og så en gang i 7-8 tiden..synes det er helt greit og har forstått det sånn her på dib at det er normalt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå