StoltMammaForFørsteGang Skrevet 24. februar 2008 #1 Skrevet 24. februar 2008 ? Og hvor gammel var h*n når du/dere sluttet med dette/når tenker du/dere å slutte med dette?
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2008 #2 Skrevet 24. februar 2008 aldri sovet i sengen vår, bortsett fra "ammekos" på morgenen.. altså sovet i egen seng fra dag 1, og eget rom fra hun var 1 uke gammel:) fungert kjempe bra for oss..
ruffen Skrevet 24. februar 2008 #3 Skrevet 24. februar 2008 Hun sov med oss de første ukene for hun ville ikke roe seg i senga si, men fra hun var ca 8 uker ble det mer og mer i sin seng. Det hender hun sovner med matfatet og at matfatet også sovner ), så da blir hun liggende litt i vår seng. Jeg begynte å få litt vondt i rygg og skuldre av å ha henne i senga vår pga at jeg ble liggende skeivt, pluss at mannen min sover litt dårlig med babyen i senga, så derfor er det best i egen seng.
pimpernell Skrevet 24. februar 2008 #4 Skrevet 24. februar 2008 Vår pjokk har alltid sovet i egen seng. Prøvde å ha han litt i senga vår bare på kos, men han er en liten propell, så det ble ikke noe soving akkurat
Mammapudding Skrevet 24. februar 2008 #5 Skrevet 24. februar 2008 Leah sov i senga vår til hun ble 6 mnd, da flyttet hun i egen seng og den står ved siden av vår seng:)
StoltMammaForFørsteGang Skrevet 24. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 24. februar 2008 Noah blir 4 uker i moregn og har sovet i egen seng hele veien. I det siste har ting gått litt "feil vei", for han får større og større problemer med å roe seg i egen seng. Det er så og si umulig å forflytte han over i egen seng etter amming - han våkner nesten alltid og kan holde det gående lenge... Dette er utrolig slitsomt, og jeg har vurdert å ha han i senga - men kjenner det føles feil "å gå tilbake" på dette nå, når vi har strevd sånn for å få det til. Det viktigste er jo uansett at Noah føler seg trygg... HI
klumpen og gullet Skrevet 24. februar 2008 #7 Skrevet 24. februar 2008 Litt begge deler egentlig... Hun sover der hun roer seg, vi prøver alltid å legge henne over i egen seng, og noen ganger går det bra, andre ganger ikke. Men hun er bare tre og en halv uke, og trenger myyyye kroppskontakt, så jeg stresser ikke med det.
Bergene Skrevet 24. februar 2008 #8 Skrevet 24. februar 2008 Vi sover sammen med lillemor på 9,5 mnd, når hun skal sove i egen seng har vi ikke tenkt på enda.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå