Gjest Skrevet 24. februar 2008 #1 Skrevet 24. februar 2008 sambo er hos foreldrene sine for å "fikse" bilen sin 60 mil unna og jeg fikk melding at han ikke hadde lagt seg før kl 8 i dag morges .. så spør jeg "hvorfor?" og får til svar at han hadde stått på hydro`en i hele natt med kamerater. hva er vitsen?!?! greit at jeg og snuppa ikke er der men han er jo 30 år for f**n!!! NÅ ORKER JEG SERIØST IKKE MER!! sitter her å gråter uten at jeg egentlig vet grunnen?! Jeg vil ut av dette forholdet for jeg takler ikke dette mer
❤ mamma til 2 ❤ Skrevet 24. februar 2008 #2 Skrevet 24. februar 2008 hallo dere må snakke sammen først da. Det er sikkert lenge siden han har snakket med kompisene sine og da kan de glemme tid og sted. Jeg synes du overdriver dette litt jeg da men det er meg. husk du har masse hormoner som kødder med følelsene dine nå, og da må du snakke med gubben om dette før du gjør noen du kommer til og anger på. Lykke til
-Hengebuksvinet- Skrevet 24. februar 2008 #3 Skrevet 24. februar 2008 Men synes uansett ikke at dette bør bli den utslagsgivende dråpen, siden å råne til klokka 8 er (kanskje idiotisk i en dels øyne) men ganske så uskyldig. Om han uansett ikke skulle være sammen med dere nå, så er jo ikke dette noe problem. Ser at mange av de jeg vokste opp med, også henger igjen i en del gamle mønstre når de møtes. Har vel litt med bygdekultur å gjøre, og at de som kommer utenfra synes den blir litt vel spesiell. Selv har jeg aldri vært helt inne i disse bygdemønstrene, der jeg kommer fra. Men så var også jeg en av dem som flyttet tidlig ut fra bygda.
frøken blå Skrevet 24. februar 2008 #4 Skrevet 24. februar 2008 Hva er det du ikke takler? Er han ikke voksen? Er det det faktum at han har rånet hele natten? Er det fordi han har kost seg (på sin måte) med gamle kompiser? Hva er galt? Har begeret rent over nå liksom? Dere må jo ha hatt "problemer" i forholdet før dette, eller? At du bare innser nå at dere ikke funker sammen lenger? *klem og tørker bort tårene dine*
LizzyG Skrevet 24. februar 2008 #5 Skrevet 24. februar 2008 Som en gammel råner selv så må jeg si at det er jo faktisk veldig sosialt da. Han har sikkert ikke sett eller snakket med de gamle kameratene på kjempelenge, og da går tiden veldig fort når de har det gøy.
Gjest Lille jenta mi+spire! Skrevet 24. februar 2008 #6 Skrevet 24. februar 2008 Du virker litt ustabil...klikke i vinkel for den saken der?! Ok, kansje litt rart at en 30åring er på "rånetreff" da...men nå vil du gjøre det slutt pga det??? Er nødt til å ligge noe mer bak......
Gjest Skrevet 24. februar 2008 #7 Skrevet 24. februar 2008 Hva som er så givende med det? Han er hjemme og treffer venner som bor 60 mil unna, og han er faktisk 30 år. Om han vil være oppe hele natta å snakke med vennene sine, så synes jeg det er ganske uskyldig jeg da. De har sikkert mimret mye inatt. Det hadde jeg absolutt unnet mannen min. Han har jo ikke gjort noe galt, skulle jo ikke være sammen med dere likevel.
Pixie Power Skrevet 24. februar 2008 #8 Skrevet 24. februar 2008 Rånere er noe jeg forbinder med 18-20-åringer, men det er vel en sosial greie han får ut av det, vil jeg tro. Hvis dette er noe han til stadighet gjør, så skjønner jeg at det ikke er helt forenlig med familieliv og tidlige morgener og tid sammen, men her gikk det jo ikke utover dere? Det bør være andre tungtveiende grunner til å ville ut av et forhold til en man har barn sammen med.
☆Anonymia☆ Skrevet 24. februar 2008 #9 Skrevet 24. februar 2008 skjønner deg godt.. men ta deg en god samtale med han først,han kan da ikke oppføre seg sånn.. rånere er for 20-25 åringer som ikke har dame..
Neverstill Skrevet 24. februar 2008 #10 Skrevet 24. februar 2008 hva er det som er så givende for oss jenter å samles å sitte i timesvis om alt fra sex til kjipe folk og alt mulig sånt? ofte når venninne gjengen min samles at vi skravler til langt på natt. hva om han synes det var koselig å møte gamle kjente? at de føler seg som "menn" når de står der med bilene sine og skravler. du ser dette bare fra din side ser det ut som. tror ikke han mente å såre deg med å stå der å henge. kanskje han er litt som min samboer å synes det er kjipt at man er blitt 30, at han føler seg "gammel", det vet jeg min gjør.. kanskje han bare synes det var kult å være "18" igjen, å henge med gutta??? jeg vet ikke, min sambo har ikke gjort det før men prøv å se ting fra 2 sider iallefall
Sjefsmegga Skrevet 24. februar 2008 #11 Skrevet 24. februar 2008 Ikke ta noen brå avgjørelser nå, du er i en sårbar situasjon og jeg husker godt selv hvor lite som skulle til med meg. Hender disse gutta våre trenger å være litt gutter, og så lenge han bare preika med kompisene på Hydro så er ikke det så veldig galt. Men nå kan det være flere grunner til at du er lei også da....
Sjefsmegga Skrevet 24. februar 2008 #12 Skrevet 24. februar 2008 Enig i det...guttepraten "bil i mellom" er vel i "Bygdenorge" den mannlige varianten av "syklubben"....
prekæs Skrevet 24. februar 2008 #13 Skrevet 24. februar 2008 Sikkrt like givende som å sitte på din baby:)
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 24. februar 2008 #14 Skrevet 24. februar 2008 Synes dere får ta å snakke sikkelig sammen. Men her ser jeg ikke problemmet. Råning skjer i alle aldre, er ingen aldersgrense på det liksom. Er oppvokst i bygdenorge og har bodd i 2 andre bygder enn den her også, og i alle de 3 bygdene er råning en del av livet også til voksne på over 40. Er enn interessert i det så tror jeg ikke det er noe som kan hindre de i å kjøre rundt. Han må få lov til å være sosial når han ser kameratene sine.
Gjest Skrevet 24. februar 2008 #15 Skrevet 24. februar 2008 jeg klikker ikke i vinkel mener bare at det er så unødvendig.. men er vel fordi jeg forbinder det med ting som skjedde da jeg bodde der for 1 1/2 år siden .... (som at han forsvant 19-20 timer i døgnet, kom hjem og sov litt og så dro han igjen) ... Men ønsker bare at han kommer hjem snart, jeg ligger med smerter og leiligheten skulle vært ryddet før vår datter på 2 1/2 kommer hjem fra avlastningen kl 17 men det vet jeg godt at han ikke rekker.. Men var ikke derfor han skulle bli igjen der ,det var fordi han skulle gjøre bilen ferdig og fikset slik at vi hadde noe å kjøre med.. sukk.... jeg unner han selvsagt å være med kameratene sine men hvorfor akkurat ved å råne? syntes det er for folk som ikke har barn,men det er min mening...... og ja, jeg er overfølsom nå som jeg er gravid kanskje men det har pågått lenger enn graviditeten men er ikke så lett å forklare hva som egentlig er "feilen" her..
mum&boyz Skrevet 24. februar 2008 #16 Skrevet 24. februar 2008 Hvor gamle er kompisene da? Har jo litt å si.. selv om jeg og er oppvokst på bygdenorge hvor råning er det store så kan jeg love deg 30åringer som råner og loder hele natta blir sett ned på av mannfolk på samme alder!! Har de liksom ikke noe bedre å gjøre? Dumt å dra for å "fikse" bilen når han i stede er ute hele natta.. stå å råne og tøffe seg.. herregud! Så jeg føler med deg!! Det der vet jeg ALT om!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå