Gå til innhold

Er det noen over 45 år her?

kaje

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei allesammen.

Jeg er 45 år og har prøvd aktivt på å bli gravid i et år nå... uten å lykkes.

Jeg leser stedig innleggene på denne siden, det gir med litt håp om at det går ann å bli gravid selv om man er godt over 40...men lurer veldig på om det er noen som nærmer seg 45 eller er over 45 år?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jo jeg er....

fylte 45 nå i november og har 63 dager igjen til termin.

Vi har tidligere prøvt med 2 IVF forsøk, uten hell.

I fjor sommer ble jeg dårlig og trodde jeg hadde influensa. Den gav seg aldri og i april kommergutten vår:)

Skrevet

Så fantastisk.... lykke til med graviditeten.

Takk for svar, er litt desperat etter å høre om noen som har fått det til i min alder. Begynner å miste litt motet, og trenger noen positive historier...

Skrevet

Det er håp :-)

Er naturlig gravid, og 45,8 år når babyen kommer

• 3 uker senere...
Skrevet

Hei. Jeg ble 45 nå i begynnelsen av mars.Har termin 7. juli og jeg ble gravid på normal måte etter 4 måneder. Før det hadde jeg hormonspiralen men det var ikke noen problem når jeg fjernet den. Lykke til og ikke gi opp.

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei,

Jeg heter Hege Pedersen og journalist i magasinet Foreldre & Barn. Jeg har lyst til å skrive en artikkel om modne mammaer. Det blir stadig flere av dere, og det er akkurat det jeg har lyst til å skrive en artikkel om. Håper at du kunne tenke deg en prat med meg om dette temaet. Ring meg på telefon: 92680940, eller via e-post: [email protected]

På forhånd tusen takk!

Skrevet

Joda, jeg fikk min attpåklatt 18 dager etter at jeg fylte 45. Nå er han en blid og grei gutt på 10,5 måneder. SÅ det går an, for oss litt mer modne også ....

Skrevet

Jeg jobber med en reportasje om førstegangsfødende over 40-45 år, saken skal i et ukeblad der temaet er positivt vendepunkt. I den forbindelse ønsker jeg å komme i kontakt med førstegangsfødende, gjerne over 45 år som har gode erfaringer.

Kontakt meg på mobil 97 7 44 69 Hilsen K. Henriksen

Skrevet

Hei :) Jeg er også 45, og ble nettopp gravid på naturlig vis :) Jeg fikk også et barn da jeg var 42. Så det går an - ikke gi opp! Jeg fikk litt hjelp av homeopat, så det anbefaler jeg på det varmeste! Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...