Marit82 Skrevet 24. februar 2008 #1 Skrevet 24. februar 2008 Når hadde du/dere med baby i dusjen for første gang? Og hvordan gikk det da?
Gjest Skrevet 24. februar 2008 #2 Skrevet 24. februar 2008 Samboer prøvde og ha me lillemann i dusjen da han var 2mnd. IKKE populært her ihvertfall ;p men så elsker egentlig ikke min noe særlig og bade heller. Eldste jenta elsket og bade/dusje og hun hadde jeg med i dusjen da hun var 3mnd og syntes det var ok :-)
Marit82 Skrevet 24. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. februar 2008 Ok. Min lille snuppe er nemmelig ekstremt glad i å bade, men hun er bare 1 mnd. ( idag) Så jeg gleder meg veldig til å ha henne med i dusjen , men er spent på resultatet.
bruse Skrevet 24. februar 2008 #4 Skrevet 24. februar 2008 Det går sikkert fint, men husk å ikke bruke såpe, da blir det fort glatt.. Og så ville jeg kanskje vært forsiktig med vann i ansiktet viss hun ikke er vant med det? Selv har jeg ei jente på 3 mnd og har ikke prøvd dusjen enda så jeg har egentlig ikke peiling
Lykkelig g~g~j Skrevet 24. februar 2008 #5 Skrevet 24. februar 2008 her var han ikke gamle karen. Du kan trygt dusje med h*n allerede nå. Fikk et tips av hun som har babysvømmingen. De skal ikke ha vannstråle dirkete på den fontanellen oppå hodet. Du må holde en hånd over der om du skal ta vann over hodet. Når eg gjor d likte han bedre dusjen.
Gjest Skrevet 24. februar 2008 #6 Skrevet 24. februar 2008 Minien vår hatet å bade da han var liten (under 4 mnd), så han var med i dusjen fra han var ca 1 mnd. Gikk mye bedre enn å bade, for i dusjen ble han holdt tett inntil meg eller pappaen. Han er ikke så glad i å få vann på hodet/fjeset, men annet enn det går det helt strålende. Ta mini med i dusjen, men det kan være greit å være to i hvertfall de første gangene. En som er med i dusjen og en som står klar til å ta imot og tørke :-)
jubaloooo med to stk Skrevet 24. februar 2008 #7 Skrevet 24. februar 2008 begynte vel når hun var 4mnd. gikk helt fint det. hun syns det var spennende. dusjet meg første, mens hun lå naken å luftet seg på et teppe på gulvet, så dusjet vi sammen og deretter tørket jeg henne først. lykke til!
woo-woo Skrevet 24. februar 2008 #8 Skrevet 24. februar 2008 Begynte når han var 4 mnd. Ville venne han til det før vi skulle begynne på babysvømming. Han var litt skeptisk i begynnelsen til strålene, men gråt ikke... men nå liker han å være med i dusjen Pleier å dusje sammen først, så vasker jeg han. Tuller han inn i et håndkle og legger han på badegulvet,sånn at jeg får vasket meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå