nussie Skrevet 24. februar 2008 #1 Skrevet 24. februar 2008 Jentenavn: Leona? Mie-Lotte? Elvina? Pernille? Guttenavn: Timian? Noah? Isak? Linus?
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2008 #2 Skrevet 24. februar 2008 Av jentenavnene ville jeg brukt enten Mie alene eller Pernille. Av guttenavnene ville nok valget falt på Isak.
Sentralstøvsugeren Skrevet 24. februar 2008 #5 Skrevet 24. februar 2008 Leona! Og Isak/Linus - begge er fine!
Vannmann35 Skrevet 24. februar 2008 #6 Skrevet 24. februar 2008 Liker ingesn av disse spesielt godt, men måtte jeg velge hadde det blitt Pernille og Isak :-)
Synnøve_Solbakken Skrevet 24. februar 2008 #7 Skrevet 24. februar 2008 Liker kun Pernille av jentenavna, liker ingen av guttenavna.
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2008 #8 Skrevet 24. februar 2008 Leona og Elvina/Elvine er finest:) Noah eller Isak på gutt:)
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2008 #10 Skrevet 25. februar 2008 Syns ikke noe spesielt om jentenavnene dine, men om jeg måtte ha sagt noe, ville jeg nok valgt Mie, ikke Mie-Lotte. Henger ikke helt sammen i mine ører. Av guttenavnene syns jeg både Noah og Linus var søtt! Jeg ville nok valgt Noah, og byttet ut jentenavnene. Dette er det heldigvis bare du og barnefaren som bestemmer, lykke til =)
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2008 #11 Skrevet 25. februar 2008 Av guttenavnene liker jeg bare Isak, det synes jeg er et veldig fint navn! Men både Timian, Noah og Linus synes jeg er litt for sukkersøtt og barne-tv aktige navn... Av jentenavnene liker jeg egentlig alle, bortsett fra Mie. Men jeg stemmer på Leona og Elvina.
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2008 #13 Skrevet 25. februar 2008 tror vi har litt lik smak. vil ha noe som er litt spesielt, men det viktigste er at det er pent, ikke sant? syns leona og timian er best. de har jeg tenkt på selv. ellers er Leane også fint syns jeg. litt i samme båt. samme med Leandra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå