KENGU Skrevet 24. februar 2008 #1 Skrevet 24. februar 2008 Kjenner noen igjen det her tro? Etter sex i går kveld fikk jeg så vondt i underlivet, press i baken og kvalm. Kjente etter i skjeden og da kjente jeg to klumper i skjedeveggen mot endetarmen. Tydelig at disse gjorde vondt under sex og etterpå. Ble litt redd jeg hva dette kan være. Er ca. 5 uker på veg. Da jeg kjente etter i dag var klumpene borte....,.en har fortsatt mensmurringer, press i baken, vondt nederst i korsryggen og litt nedover på innsiden av lårene.Hva kan dette være???? Hemorider? Noe med fosteret? Please svar. Litt redd jeg nå.
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2008 #2 Skrevet 24. februar 2008 d du kjennte inni der kan rett og slett være avføring-.ehh ja du leste rett.. men ellers vet jeg ikke hva d kan være..
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2008 #3 Skrevet 24. februar 2008 det høres virkelig ut som kun avføring. tror du skal slappe av:)
KENGU Skrevet 24. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 24. februar 2008 Var to små harde kuler da. Noe ala tappen...
små tjukk-igjen. Skrevet 24. februar 2008 #5 Skrevet 24. februar 2008 kan være hovne kjertler i selve underlivet.
KENGU Skrevet 24. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 24. februar 2008 takk for svar. Ble litt roligere nå. Ikke så mye vondt lenger, bare vondt i bena og lysken. Verking pluss press i leggene.
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2008 #7 Skrevet 26. februar 2008 Hei Kengu, Jeg vet ikke hva det kan være men håper smertene har gått over. Jeg ville bare tipse deg om at dersom du bare er 5 uker på vei så tilhører du muligens en annen terminklubb hvor du vil finne flere som opplever det samme som deg. I augustklubben er de fleste mellom 14 og 20 uker på vei og det er mulig du vil finne flere linker for deg i din terminklubb. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå