Anonym bruker Skrevet 24. februar 2008 #1 Skrevet 24. februar 2008 Er det noen andre som har gått opp i vekt etter at de begynte på cerazette? I det siste så har jeg blitt flinkere til å spise sunnere, gå minst 1 time tur med barnevogn hver dag. I tillegg går jeg med skrittteller og prøver å gå minst 11000 skritt hver dag. Allikevel så går jeg bare opp og opp?? Noen som har noen råd?? For dette er bare deprimerendes.........
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2008 #2 Skrevet 24. februar 2008 jeg RASTE opp i vekt etter at jeg begynte på cerzette.... helt ille..... Råd??? vel, jeg slutta....tvert.... hehe.... finnes annen prevansjon også!
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2008 #3 Skrevet 24. februar 2008 Gikk du ned igjen etter at du slutta eller måtte du trene det av igjen? Kan du anbefale noen annen prevensjon?? Jeg ammer ikke lenger......
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2008 #4 Skrevet 24. februar 2008 jeg har absolutt ikke gått opp i vekt med cerazette, heller mottsatt.
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2008 #5 Skrevet 24. februar 2008 spørsmålet var for folk som har gått opp. ikke for folk som har gått ned...
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2008 #6 Skrevet 24. februar 2008 Jeg har og slitt med at jeg gikk opp i vekt på cerazette, litt usikker på om det var pga de, men nå får jeg jo flere grunner til å tro det. La på meg 25 kg under graviditeten, gikk raskt av mye etter fødselen med amming, ikke for mye usunn mat og litt trening. Men etter at jeg begynte på cerazette 6 uker etter fødsel stangnerte det og jeg gikk opp et par kilo. Så har slutta. Og håper jo nesten det var pillene, sånn at jeg vil gå ned nå Jeg ble i tillegg kvalm og humørsyk av pillene, og har en venninne som slutta av den grunn. Så har INGEN varme ord om de pillene!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå