Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det noen med PCOS som er plaget med betennelser på rumpa og i lysken? store som valnøtter?

Hva får dere evt av behandling?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har store sånne kongler i på inn siden av lår og rumpe og sånn... jeg får ikke no behandling.. vet ikk eom noen gjør det jeg...vondt er det hvertfall!

Skrevet

HI her:)

Tenkte noen hadde gode råd som jeg ikke visste om:)

Jeg går nå på Neotigason, har prøvd det for noen år siden også. Det bare demper det litt. Har også prøvd Roaccutan, litt bedre, men bare dempet det det også.

Er så lei av å gå til lege/legevakten for å få åpnet og tømt dem. Akkurat nå går jeg på diclocil(eller noe sånt) i 10 dager i tillegg, fordi jeg fikk 2 sånne på rumpeballene, en på hver side og akkurat der jeg sitter, så jeg klarte nesten ikke sitte. Og jeg orker ikke bli kuttet i mer, for jeg blir jo så full av arr om jeg skal kutte i hver eneste jeg får.....

Er det ingen med lure tips til oss (meg og miss dani:))?

Skrevet

ja dette er plagsomt.. jeg har skrekk for alt som heter å skjære i for å si det sånn!;).. så jeg klemmer alt jeg har når jeg er i dusjen.. lukker øynene å klemmer til.. er jo så vondt så jeg nesten svimer av... !!.. og flaut syns jeg det er og når jeg går til gynekologen og ligger på den stolen med arr og plaster og det som er på innsiden av låra... hehe;)

må jo finnes noen behandling elr noe.. men hvorfor får vi sånne da? noen som vet?...

klem;)

Skrevet

ja hallo igjen.. kommmer ikke rett inn på den imformasjonen.. men om du går inn via den linken og søker i den lille søke boksen, så skriver du byller i lysken. da kommer du inn på den infon jeg var inne på;) mye styr og;)

Skrevet

Ja, sant det er flaut? Jeg er jo enslig også, og sliter med å treffe menn, nettopp pga dette. Tenk deg "første gangen", og så ser det ut som om en er spedalsk eller har byllepest..... Og etter som årene har gått, så har det økt i aktiviteten i byllene hos meg. Jeg har snart ikke perioder uten lenger, og så varer de så lenge.....

Godt å "treffe" noen som forstår:) Trodde nesten jeg var alene, selv om legen sier mange har dette.

skal sjekke ut linken du har funnet:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...