Anonym bruker Skrevet 23. februar 2008 #1 Skrevet 23. februar 2008 Tror det har mye å si for att barnet skal sove godt.Nå har jeg prøvd med semuleunsgrøt men neida det likte hun ikke,å skiver er ikke lett å få i ei som er trøtt,har noen forslag til en god grøt eller noe annet lettvindt som metter godt?
ScaryMama Skrevet 24. februar 2008 #2 Skrevet 24. februar 2008 Her er middag siste måltid, men han legger seg ikke før et par timer etter middag. Han får pupp /melk før han legger seg.
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2008 #3 Skrevet 24. februar 2008 Vi gir henne 8-mnders grøten fra nestlè fortsatt. Hun er 16 mnd, og det er tydelig den som er favoritten. Hun har prøvd 1 års grøten også, men den er hun ikke alltid like glad i. Ser i bhg.en av de andre barna liker den samme grøten. Det er nesten bare grønne grøtpakninger i skapet, og alle barna er over 1 år =) Jeg vet det er mange som har sluttet å kjøpe de dyre grøtene når ungene blir så store. De kjøper heller en pakke havregryn som de koker opp. Jeg synes fortsatt at Nestlè grøten er bedre for den er tilsatt vitaminer og mineraler, ikke bare "vomfyll".
Gjest Skrevet 24. februar 2008 #4 Skrevet 24. februar 2008 8-mnders grøten til nestle i 6 tiden. legger seg 7
Honningmelon Skrevet 24. februar 2008 #5 Skrevet 24. februar 2008 Her får hun enten grøt eller brødskive.
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 24. februar 2008 #6 Skrevet 24. februar 2008 Mina får grøt til kvelden.. går i 8 mndsgrøtene. Da det er de eneste hun liker. 1 årsgrøtene er det så masse biter i
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå