Anonym bruker Skrevet 23. februar 2008 #1 Skrevet 23. februar 2008 Er på en måte små klumper, kunne fjerne de med pinsett, hva kan det være??? de er hvite/gulaktig:S
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2008 #2 Skrevet 23. februar 2008 Det er vel melk da. Noen som får det tidlig.
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2008 #3 Skrevet 23. februar 2008 men det kommer ikke noe væske ut når jeg klemmer på de, kan det være det alikevel?
laroos Skrevet 24. februar 2008 #4 Skrevet 24. februar 2008 Har du smurt deg med fuktighetskrem? Jeg får akkurat det samme som deg på brystvortene av kremen.
Gjest Skrevet 24. februar 2008 #5 Skrevet 24. februar 2008 jeg har hatt det samme... har latt det være til det har gått bort av seg selv da, vil ikke nappe noe der men har ikke noe melk jeg heller, så vet ikke hva det er..tørr hud kansje.
NormaJean Skrevet 24. februar 2008 #6 Skrevet 24. februar 2008 det hvite er nok talg som kommer ut, ikke melk.
Gjest Skrevet 24. februar 2008 #7 Skrevet 24. februar 2008 Det er sannsynligvis bare at du lekker litt kolostrum. Det er den "melken" som kommer ut før selve melkeproduksjonen kommer i gang etter fødselen. Det størkner ofte litt på brystvortene, og er litt gul-hvitt i fargen. Helt normalt! Bare brystene som forbereder seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå