Gå til innhold

andre som venter barn i juli?

pingu med 4:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det andre unge mødre som venter barn i juli? Det er nesten ingen de i min vennekrets som har barn, eller som venter barn så det blir litt ensomt til tider...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei. vi har foreløpig termin 10. augsust, så kan jo kansje bli julibarn på oss også, hvis ikke er det ikke så stor forskjell iallfall :)

når har du termin og hvor bor du?

jeg er 19, vi bor i Oslo, men flytter hjem til tr.heim før fødsel.

Skrevet

jeg skal få en liten sønn i juli... blir fantastisk!..

kordan e formen jenter?? jeg spyr hver dag og sliter med ryggen.. aldri mer gravid:P

Skrevet

bor i kristiansund jeg da...har termin 27 juli jeg da så jeg kan fort få et augustbarn jeg da:)

Skrevet

jeg vet ikke hva det blir ennå kanskje vi får vite det på UL neste uke..jeg spyr en del jeg også du..ikke så vondt i ryggen men jeg kjenner at jeg fort blir sliten i ryggen da...

• 3 uker senere...
Skrevet

Jeg venter en nydelig liten gutt 13 juli..bor i oslo.::) 89modell

Skrevet

Jeh har termin den 11 juli og bor i oslo :)

Skrevet

Jeg har termin 27. juli og bor nordpå:P

Skrevet

Har termin 17 juli, planen er og føde i tr.heim men kan være jeg reiser hjem i perioden rundt fødselen siden de skal stenge halve fødeavdelingen på st.olav...

Skrevet

Hvor er du fra da? hater virkelig at de stenge fødeavdelingene...jeg er litt redd for at ting skal gå galt og hvis jeg vet at jeg må dra langt så blir jeg mer engstelig...

Skrevet

Om jeg skal dra hjem blir det enten haukeland eller stord sykehus..

Men fikk nå bekrefta at selv om de skal stenge halve føden på st.olav er det ingen fare for og måtte føde på gangen så blir vell trondheim alikevell nå..

Skrevet

Hei! venter en sønn 26.juli.. Eg er 90 modell;) Bor i sandnes

Skrevet

Jeg har termin 6 juli:) Samme med barn i vennekretsen her også:) Selv om 2 venninner får nå snart:)

Er 20 år og bor like utenfor t.heim

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...